loading...
دانلودفایل
پدرام بازدید : 79 جمعه 03 دی 1395 نظرات (0)

اوایل سال جاری گوگل با کنار گذاشتن برند نکسوس، نام پیکسل را جایگزین آن کرد. با اینکه پیش‌تر شاهد تبلت پیکسل سی بودیم، ولی پرچم‌داران جدید گوگل با نام پیکسل و پیکسل ایکس‌ال قصد دارند بخش قابل توجهی از بازار را تصاحب کنند. این دو گوشی با اینکه از لحاظ ظاهری شبیه یکدیگر هستند؛ ولی نسخه‌ی کوچک‌تر به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده است که نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی آن ۶۴۹ دلار قیمت دارد و مدل بزرگ‌تر از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی کواد اچ‌دی بهره می‌برد و نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی آن ۷۶۹ دلار به فروش می‌رسد.

 

با اینکه گوشی‌های نکسوس در بین دیگر رقبای اندرویدی خیلی محبوب نبودند، اما به نظر می‌رسد شرایط برای گوشی‌های پیکسل گوگل - که به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 7 نوقا عرضه‌ شده‌اند - کاملا متفاوت است.

 

چند وقتی است گوشی‌های پیکسل گوگل وارد بازار شده‌اند و بر اساس گزارش‌های جدید می‌بینیم که میزان تقاضا برای پرچم‌داران گوگل روز به روز در حال افزایش است. با توجه به گزارشی که توسط Wave7 Research منتشر شده است؛ ۱۲.۳ درصد از گوشی‌های فروخته‌شده در بازار آمریکا توسط اپراتور ورایزن، گوشی‌های پیکسل گوگل بوده‌اند.

 

با این وجود هنوز میزان تولید این دو گوشی محدود است و بر اساس گزارش Wave7، میزان تقاضا برای این دو دستگاه به خط قرمز خود رسیده است. به نظر می‌رسد تمامی موجودی‌های فعلی برای ایام کریسمس و حتی یک ماه بعد از آن عرضه شده‌اند. والتر پیکی از BTIG Research نیز با تأیید گزارش ویو7 مدعی شده است محبوبیت این دو گوشی روز به روز در حال بیشتر شدن است.

 

در حالی که مشکلات تأمین محصول مانع فروش گوشی‌های بیشتر توسط گوگل شده است، ولی این موضوع نشان می‌دهد که غول جستجو (برخلاف اتفاقی که برای گوشی‌های نکسوس رخ داد) به‌خوبی می‌داند باید با گوشی‌های پیکسل چه‌کار کند. کلیف مالدونادو تحلیل‌گر BayStreet معتقد است یکی از روش‌هایی که به گسترش محبوبیت پرچم‌داران گوگل کمک کرده، برگزاری کمپین‌های بازاریابی مشابه آن چیزی است که اپل و سامسونگ انجام می‌دهند. علاوه بر این، بررسی‌های مثبتی که نسبت به این دو گوشی وجود دارد و مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7، سبب شده است اولین نسل از گوشی‌های پیکسل گوگل بتواند موفقیت قابل توجهی کسب کند. البته مشکلات موجود در سیستم عرضه و تقاضا و فروش انحصاری از طریق ورایزن می‌تواند به موفقیت‌های مالی این بخش ضربه وارد کند.

پدرام بازدید : 58 پنجشنبه 29 مهر 1395 نظرات (0)

فروشگاه خریداران کامران استور دارای تمام محصولات انلاین برای خریداری می باشد.

این فروشگاه دارای بهترین برند می باشد. 

جهت خرید کالای خود حتما به سایت مراجعه شود. 

                                         kamranstore.ir

پدرام بازدید : 68 پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در سال‌های نه چندان دور برای خرید خودرویی با قدرت ۳۰۰ اسب بخار، نیاز به پرداخت مبلغی بیش از ۶۰ هزار دلار داشتید. اما با رشد پیوسته‌ی تکنولوژی و ارزان‌سازی روش‌های تولید، حال مشتریان برای لذت از رانندگی نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهند داشت. شاید به اعتقاد بسیاری برچسب قیمت ۴۰ هزار دلار مبلغ پایینی نیست، اما در نظر داشته باشید تجهیز خودرو به پیشرانه‌ای با توان ۳۰۰ اسب بخار، به راحتی قادر خواهد بود تمامی نیاز‌های شما در رانندگی روزنره در کنار هیجان و لذت بالا در شرایط لازم را تامین کند. با چنین پیشرانه‌هایی قطعا تمامی نیاز‌های حمل و نقل مشتریان به خوبی پوشش داده خواهد شد و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. حال در همین راستا در لیست زیر می‌توانید خودروهایی را مشخص کنید که در ازای قدرت بالای پیشرانه و عملکرد حرکتی قدرتمند خود، قیمت زیادی را از مشتریان طلب نمی‌کنند. در نظر داشته باشید که توان بالا تنها مشخصه‌ی خودروها زیر نیست و تمامی آن‌ها از جدید‌ترین و مدرن‌ترین امکانات رفاهی بهره می‌برند. 


ولوو S60 T6 E FWD




قدرت: ۳۰۲ اسب بخار ، قیمت: ۳۹۹۵۰ دلار


ولوو S60 از یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهار سیلندر بهره می‌برد که به کمک سیستم‌های توربوشارژر و سوپرشارژر می تواند ۳۰۲ اسب بخار قدرت تولید کند. با قیمتی کمی بیشتر از ۳۹ هزار دلار، ولوو S60 خودرو مناسب و قدرتمند برای خانواده‌‌ها است. این خودرو هم‌چنین از سیستم‌های ایمنی صاحب‌نام ولوو نیز بهره می‌برد.


شورولت ایمپالا V6




قدرت ۳۰۵ اسب بخار،  قیمت: ۳۱۳۱۰ دلار


اگر شورولت ایمپالا را در تیپ 2LT خریداری کنید. یک پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل را دریافت خواهید کرد که قدرت قابل توجه ۳۰۵ اسب بخار را تولید می کند. شورولت ایمپالا قیمت بسیار مناسبی دارد و رانندگی با آن نیز لذت بخش است. جنرال‌موتورز با طراحی جذاب این خودرو در کنار استفاده از پیشرانه‌ی توانمند، موفق شد مجددا نام شورولت را به عنوان سدان‌های مناسب خانوادگی به نمایش بگذارد.


سوبارو WRX STI




قدرت: ۳۰۵ اسب بخار  قیمت: ۳۴۶۹۵ دلار


پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری تخت (باکسر) سوبارو شاید کمی قدیمی به نظر بیاید اما همچنان یکی از بهترین پیشرانه‌های موجود در بازار است. این پیشرانه‌ی چهار سیلندر از سیستم توربوشارژر نیز بهره مند است و محبوبیت بالایی نیز در بین خودرو دوستان دارد. اگر هیجان رانندگی در اولویت شما است، همواره محصولات سوبارو را در بالای لیست خود قرار دهید.


فورد فیوژن




قدرت: ۳۲۵ اسب بخار،  قیمت: ۳۳۸۵۰ دلار


بالاخره فورد فیوژن پیشرانه‌‌ای که با ظاهر آستون مارتین مانندش همخوانی داشته باشد، دریافت کرد. این پیشرانه که از سری پیشرانه‌های اکوبوست فورد است، شش سیلندر وی شکل بوده و دارای ۲.۷ لیتر حجم است و توانایی تولید ۳۲۵ اسب بخار قدرت را دارد. نکته‌ی مثبت دیگری که در مورد فیوژن وجود دارد این است که این مدل به همراه سیستم چهارچرخ محرک نیز عرضه می شود که رانندگی پویاتر و لذت بخش تری را برای این سدان زیبا به ارمغان آورده است.


نیسان 370Z




قدرت: ۳۳۲ اسب بخار،  قیمت: ۲۹۹۹۰ دلار


نیسان Z مدتها است که دیگر در میان رقبای جدید و بسیار جذاب جدیدش گم شده است و کمتر خبری در مورد آن می‌شنوید، اما در این لیست نیسان Z گزینه‌ای بسیار جدی به خصوص برای علاقه‌مندان به دریفت است. برای خریداری نیسان Z به بودجه‌ای کمتر از یک سوبارو BRZ نیاز دارید درحالی که قدرت بیشتری را دریافت خواهید کرد. پیشرانه‌ی این خودرو ۳.۵ لیتری شش سیلندر است.


هیوندای جنسیس کوپه




قدرت: ۳۴۸ اسب بخار،  قیمت: ۲۶۹۵۰ دلار


شاید فکر کنید که نیسان Z نسبت به قیمت پایینش بالاترین قدت را ارائه می‌دهد اما بهتر است بدانید که هیوندای جنسیس کوپه نه تنها خودروی قوی‌تری است بلکه ارزان‌تر نیز هست. با اینکه جنسیس کوپه خودرویی است که محبوبیت کمتری نسبت به رقبایش دارد اما اگر پای قیمت را وسط بکشیم یکی از بهترین انتخاب ها است.


فورد فوکوس RS




قدرت: ۳۵۰ اسب بخار ، قیمت: ۳۵۹۵۰ دلار


فورد در مدل موستانگ یک پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری چهار سیلندر عرضه می‌کند که به کمک توربوشارژر قدرتی حدود ۳۵۰ اسب بخار دارد. این شرکت اما در اقدامی بسیار هوشمندانه اقدام به نصب این پیشرانه روی فوکوس آن هم به همراه یکی از بهترین سیستم‌های چهارچرخ محرک دنیا کرده است. با چنین آرایش و قدرتی، فوکوس از سوبارو WRX STI یک بازنده می‌سازد.


فورد موستانگ جی تی




قدرت: ۴۳۵ اسب بخار،  قیمت: ۳۲۳۹۵ دلار


اگر آپشن های رفاهی در اولویت قرار نگیرند فورد موستانگ بهترین خودروی موجود در این لیست است. تنها با اضافه کردن ۲۵۰۰ دلار به قیمت موستانگ اکوبوست می‌توانید مدل جی تی را خریداری کنید و مطمئن باشید که از خرید خود پشیمان نخواهید شد. این خودرو نهایت لذت رانندگی را در این بازه‌ی قیمتی به همراه دارد.

پدرام بازدید : 36 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دوره های سینوسی رونق و رکود مسکن، باعث شده بعد از سه سال رکود، فروشندگان و فعالان در بخش مسکن، انتظار رونق داشته باشند. بررسی های میدانی در برخی مناطق تهران نشان از تحرک نسبی بازار دارد اما مردم همچنان در انتظار مشخص شدن وضعیت بازار هستند.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، چرخی در بنگاه‌های معاملات ملکی برخی مناطق تهران، نشان می دهد که رجوع به بنگاه ها افزایش یافته و استرس خریداران برای خرید هرچه زودتر به علت ترس از افزایش ناگهانی مسکن وجود دارد؛ این مراجعات در مناطق جنوبی تهران نمود بیشتری دارد، زیرا اقشار متوسط و کم درآمد بیشترین ضربه را از افزایش ناگهانی قیمت مسکن خواهند خورد.

 

در یافت آباد، واقع در منطقه 18 تهران که یکی از ارزان ترین قیمت‌ها در مسکن تهران را دارد،  مراجعه به بنگاههای معاملات ملکی، از یک هفته پیش افزایش چشمگیری داشته است. دل آرامی، کارمند بانک و مستاجر، در یکی از این بنگاه ها به خبرنگار اقتصادی تسنیم گفت: 40 میلیون رهن خانه 60 متری است که الان در آن ساکن هستم، با گرفتن وام 45 میلیونی که 38 میلیون از آن برایم می ماند و فروش طلا و قرض کردن، حدود 120 میلیون تومان دارم که می خواهم یک خانه 50 متری بخرم، اما دوستان و آشناها مرا ترسانده اند که قیمت مسکن دارد بالا می رود و این باعث شده برای خرید عجله کنم.

 

مژدهی، کارمند یک اداره دولتی هم گفت: قیمتها خیلی خوب است و من می خواهم با فروش واحد خود و مقداری وام و پس انداز واحد بزرگتری بخرم، اما خریدار کم است و فروشنده زیاد؛ من شش ماه است واحدم را برای فروش گذاشته ام و هرکه می آید بخرد، به دنبال بزخری است زیرا خانه برای فروش زیاد است و خریدار کم. حالا می ترسم خانه ام را بفروشم و تا بیایم بخرم افزایش قیمت مسکن باعث شود دیگر نتوانم خانه دلخواه را بدست آورده و مجبور شوم با گذاشتن پول اضافه، واحدی بدتر از این بدست آورم.

 

پورمند، بنگاه معاملات ملکی، در منطقه مهرآباد تهران دارد و در این باره گفت: رفت و آمدها برای خرید زیاد شده و خرید و فروش هم شروع شده است. من در سال گذشته 10 مورد خرید و فروش داشته ام که حتی جوابگوی هزینه هایم را نکرد و اگر موردهای اجاره ای نبود، باید تعطیل می کردم. اما در یک هفته گذشته دو مورد فروش داشته ام و امیدوارم این روند افزایش بیابد.

 

فرهادی، فروشنده آهن الات در بازار آهن شاد آباد هم گفت: "هرچند رکود چند سال اخیر، واحد های فروش و تولید مصالح ساختمانی را به تعطیلی و ورشکستگی کشاند، اما امید آنهایی که مانده اند بیشتر به رونق بازار مسکن است. رونق در بازار مسکن به گفته مردم شروع شده ولی تا به فروش ما کمک کند چند ماهی طول خواهد کشید و اکنون هیچ تغییری در فروش ما رخ نداده است."

 

سه سال است که بازار مسکن در رکود به‌سر می‌برد. افزایش حدود 20 درصدی قیمت مسکن در سال 90 و 40 درصدی در سال 91 عملا قیمت مسکن را به بیش از دو برابر طی دو سال افزایش داد. این افزایش شدید در قیمت مسکن پاسخی بود به رکود دو سال و چند ماهه قبل از آن یعنی در سال 88 تا نیمه اول سال 90 .

 

رفتار سینوسی بازار مسکن در ایران البته امر تازه‌ ای نیست. این بازار همیشه دوره‌های سینوسی دو الی سه ساله رونق و رکود را تجربه کرده است؛ این امر باعث شده یک جو روانی برای خرید اقشار متوسط جامعه پیش آید که هم استرس این را دارند که اگر زود خرید نکنند، افزایش مسکن باعث عدم توانایی آنها در صاحب خانه شدن و تاخیر چند ساله آنها می شود، و هم اینکه احتیاج به زمان دارند که هم تامین مالی کنند و هم به دنبال یک ملکی باشند که حداکثر انتظارات آنها را جواب دهد.

 

بیشتر فعالان و سرمایه گذاران بازار مسکن و همچنین خریداران و مردم منتظرند تا ببینند وضع بازار مسکن در سال 95 چگونه خواهد شد؛ قیمتها افزایش می یابد یا کاهش و در نهایت این که موقع مناسب خرید مسکن کی فرا می رسد. به این ترتیب اکنون بازار تحلیل ها و پیش بینی ها داغ است و داغ نیز خواهد ماند، زیرا این احتمال که با لغو شدن تحریم ها رونق به اقتصاد بازگردد، زیاد و بدیهی است که یکی از نخستین بخش هایی که از این تحولات تاثیر می پذیرد، بخش مسکن است.

 

در مقابل کارشناسانی نیز هستند که معتقدند به دلایل اقتصادی رفع یا عدم رفع تحریم ها تاثیر چندانی بر بازار مسکن نخواهد داشت و صرفا اثر روانی آن موجود خواهد بود که آن نیز کوتاه مدت است. به زعم این کارشناسان چون محصولات مورد استفاده در بخش مسکن با تحریم ها مرتبط نیست و بیشتر مصالح ساختمانی در داخل تولید می شود، بود یا نبود تحریم ها تاثیر زیادی در این بخش نخواهد داشت. براساس تازه‌ترین آمارها از کارنامه یکساله بازار معاملات مسکن در کشور، حجم خرید و فروش مسکن طی یکسال 94 به‌رغم آنکه با کاهش 16.5 درصدی در مقایسه با مجموع کل معاملات خرید آپارتمان در یکسال 93 مواجه شده، اما در ماه‌های پایانی سال با افزایش حجم معاملات، وارد فاز تازه‌ای شده است.  

 

از سال 91 به بعد و با ورود اقتصاد به دوران رکود و همچنین به دلیل سرمایه‌گذاری‌های فراوان صورت گرفته در سال‌های قبل، تمایل فعالان اقتصادی به ورود به بخش مسکن کاهش پیدا کرد و این عدم تمایل تا مقطع زمانی فعلی هم ادامه پیدا کرده است. به‌طوری‌که رشد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در مناطق شهری طی سال‌های 91 تا 92 سیری نزولی (منفی) پیدا کرد. این در حالی است که از سال 92 به بعد، با تغییر دولت و همزمان با رویکرد متفاوت دولت یازدهم در اقتصاد کشور به خصوص موضوع کنترل تورم و اعمال سیاست‌های انضباطی، عملا نظام سیاست‌گذاری اقتصادی کشور با تغییرات جدی مواجه شد.

 

در نتیجه این تغییرات، کاهش نوسانات در سطح اقتصاد کلان و ثبات بخشی به اقتصاد، عملا چشم انداز سودآوری در بخش مسکن با کاهش مواجه شد. این تغییر چشم‌انداز، فضای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن را وارد دوره جدیدی کرد که در نتیجه آن مسکن از مکان مناسب سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی به محلی نامطلوب به منظور کسب سود و ورود سرمایه تبدیل شد.

 

هر چند این امر به جهت خروج سوداگری و سفته بازی از بازار مسکن در گام اول می‌تواند مثبت تلقی شود، اما بازار مسکن از این دوره به بعد با خطری جدی مواجه شد. این خطر، سرریز رکود در این بخش و همچنین عدم ساخت و ساز به میزان مورد نیاز برای تامین تقاضای مصرفی خانوار است که هم اکنون خود را در قالب تشدید عمق رکود در بازار مسکن نشان می‌دهد.

 

در همین زمان، به دلیل جاذبه‌های چندساله بازار مسکن و سرازیر شدن سرمایه‌ها به این بخش، سمت عرضه مسکن این‌بار با مشکل جدی ساخت وساز بیش از اندازه و همچنین خانه‌های خالی فروش نرفته به ویژه در بازار آپارتمان‌های لوکس مواجه شد. این در حالی است که سمت تقاضای مسکن هم همزمان با مازاد عرضه ایجاد شده به دلیل کاهش قدرت خرید خانوار در نتیجه نرخ تورم دو رقمی و همچنین کاهش درآمد ناشی از رکود اقتصادی، قادر به پوشش هزینه‌های واحدهای تولید شده در سال‌های رونق نبوده و همین موضوع عمق رکود و شدت مازاد عرضه را دوچندان کرد.

 

به این ترتیب اگرچه تحت تاثیر سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم، و یا افزایش رکود، هم‌اکنون شاهد کاهش و ثبات قیمت در بخش مسکن هستیم، اما افت شدید سرمایه‌گذاری در واحدهای ساختمانی بازار مسکن را با بحران جدیدی مواجه کرده است. احتمال ایجاد بحران در عرضه آپارتمان‌های مصرفی و بروز جهش قیمت در این بخش مهم‌ترین خطری است که در سال‌های آینده تحت تاثیر این موضوع بازار مسکن را با تهدید مواجه کرده است.

پدرام بازدید : 33 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کمتر گوشی ای در چندسال اخیر ساخته شده است که قابلیت‌های مناسبی در برقراری ارتباط، وبگردی، پیام‌رسانی و عکس‌برداری نداشته باشد. با اینکه همچنان تفاوت‌هایی در پلتفرم‌ها و کارکرد این گوشی‌ها وجود دارند، اما تفاوت‌ها در عملکرد کلی گوشی روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود.

 

در این گزارش لیستی از چند گوشی هوشمند انتخاب کرده‌ایم که علاوه بر امکاناتی که دارند، زیبا، باریک و سبک هستند.

 

هواوی P9

 

 

 

باریکی: ۶.۹۵ میلی‌متر

 

وزن: ۱۴۴ گرم

 

«P9» یک گوشی باریک و سبک و پرچمدار جدید کمپانی هواوی است. P9 طراحی زیبایی دارد. این گوشی با صفحه‌ نمایش ۵.۲ اینچی، بدنه‌ی زیبای فلزی و سیستم جدیدِ استفاده از دو دوربین پشتی (که می‌تواند دریچه‌ی دیافراگم را تا f/1.1 کاهش دهد) خود را از رقبا متمایز می‌کند. مدل پایه‌ این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی است و با وجود ظاهر باریک، از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

 

 

HTC One A9

 

 

 

باریکی: ۷.۲۶ میلی‌متر

 

وزن: ۱۴۳ گرم

 

«HTC One A9» یک گوشی ۵ اینچی است که طراحی زیبایی دارد و تا حد زیادی به آیفونِ اپل شبیه است. این گوشی از اندروید ۶.۰ (مارشملو) پشتیبانی می‌کند و طراحیِ براق، سبک و باریکی دارد. A9 گزینه‌ مناسبی برای طرفداران گوشی‌های میان‌رده است و قیمت مدل آنلاک آن نصب به نرخ اولیه‌ ۵۰۰ دلاری خود افت قابل توجهی داشته است. با اسکنر اثر انگشت، دوربین خوب، A9 می‌تواند رقیب مناسبی در رده‌بندی خود باشد.

 

شیائومی Mi 5

 

 

 

باریکی: ۷.۲۵ میلی‌متر

 

وزن: ۱۳۹ گرم

 

شیائومی در بسیاری نقاط دنیا نام شناخته‌شده‌ای نیست. هر چند این برند در آسیا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده و توجهی بسیاری از علاقه‌مندان و شرکت‌های بازرگانی را نیز در اروپا به خود جلب کرده است. ساخت آخرین گوشی ارائه شده توسط این شرکت، «Xiaomi Mi 5»، تقریبا دو سال به طول انجامید. این پرچمدار شیائومی طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. گونه‌ای از طراحی که به نظر به استاندارد کشور چین تبدیل شده است. همچنین این طراحی نشان می‌دهد که پس از سال‌ها کپی و آزمون و خطا، شیائومی (و به دنبال آن سایر برندهای چینی) به طراحی دسته اول رو آورده‌اند. Mi 5 باریک، سبک و خوش‌چهره است. همچنین به خوبی کار می‌کند و از یک دوربین توانا و رابط کاربری شخصی‌سازی شده‌ MIUI بهره می‌برد. متاسفانه این مدل به شکل رسمی در بسیاری نقاط دنیا از جمله اروپا و ایالات متحده به فروش نمی‌رسد و باید در بازارهای خارجی به دنبال آن بگردید. همچنین به یاد داشته باشید که این گوشی از 4G LTE پشتیبانی نمی‌کند؛ پس در زمان استفاده از اینترنت باید به سرعت 3G بسنده کنید.

 

هواوی Mate S

 

 

 

باریکی: ۷.۲ میلی‌متر

 

وزن: ۱۵۶ گرم

 

طراحی «Mate S» یکی از بهترین گوشی‌های هواوی است. صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی نقش بزرگی در زیبایی این گوشی دارد. به دلیل طراحی پشت منحنی شکل، این گوشی به راحتی در دست جا می‌گیرد و بدنه‌ی فلزی آن با دقت و جزئیات طراحی شده است. پوسته‌ شخصی‌سازی شده هواوی برای اندروید از نظر بسیاری از کاربران چندان جذاب نیست و حساسیت صفحه‌نمایش به فشار در Mate S کمی بیش از اندازه است. اما در بین گوشی‌های هم‌قیمت خود انتخاب مناسبی است و احتمالا توجه مخاطبان این سبک از طراحی را به خود جلب می‌کند.

 

(2016) Galaxy A5 6

 

 

 

باریکی: ۷.۳ میلی‌متر

 

وزن: ۱۵۵ گرم

 

گوشی «Galaxy A5 6» سامسونگ یا به عبارت دیگر «A5 2016»؛ از طراحی قاب فلزی و بدنه پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد و قیمت مناسب‌تری در بین گوشی‌های ارائه شده توسط سامسونگ دارد. Galaxy A5 6 ظاهر زیبایی دارد و سخت می‌شود با دیدن آن حدس زد که با یک گوشی میان‌رده طرف هستیم. این گوشی همچنین نسبتا باریک و سبک است (هرچند سبک‌ترین گوشی رده خود نیست). در تست‌ها نشان داده شده که این گوشی به لحاظ عملکردی از سرعت بالایی برخوردار نیست.

 

OnePlus X

 

 

 

باریکی: ۶.۹ میلی‌متر

 

وزن: ۱۳۸ گرم

 

OnePlus یک کمپانی نوپای چینی است که به تازگی در بازار اسم و رسمی پیدا کرده است. OnePlus X یکی از گوشی‌های این برند چینی است که در بسیاری از بازارها عرضه شده است. این گوشی دارای پشت شیشه‌ای و قاب فلزی است که در یک بدنه‌ی زیبا و باریک جا گرفته‌اند. OnePlus X با دقت و ریزبینی طراحی شده و نتیجه‌ی این ریزبینی را می‌توانید در هر نقطه‌ی آن ببینید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که یکسری از باندهای 4G LTE در این گوشی پشتیبانی نمی‌شوند؛ پس حداقل در ایالات متحده از LTE آن بهره‌ای نخواهید برد.

پدرام بازدید : 62 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

یک شرکت سوئیسی قصد دارد امسال تجربه‌ پرواز در شرایط بی‌وزنی یا «گرانش صفر» را برای مسافران ایرباس A۳۴۰-۳۰۰ خود فراهم کند.

شرکت سیستم‌های فضایی سوئیس (اس۳) اعلام کرد که قصد دارد امسال تجربه‌ پرواز در شرایط بی‌وزنی را برای مسافران ایرباس خود فراهم کند. هواپیمای ایرباس خریداری‌شده قادر به حمل حدود ۷۰ مسافر است که در طول پرواز ۹۰ دقیقه‌ای مسافران را ۱۵ بار در قوس سهموی (parabolic arcs) شرایط بی‌وزنی قرار می‌دهد.

 

مسافران در هنگام عبور از نقطه‌ اوج هر مسیر سهموی ۲۰ تا ۲۵ ثانیه شرایط بی‌وزنی را تجربه می‌کنند. «پاسکال جاسی» مدیر اجرایی اس۳ می‌گوید:

هدف نهایی ما همگانی کردن دسترسی به فضا، پرتابگر قابل‌استفاده مجدد است. قبل از اینکه ایده‌ پرتابگر به واقعیت بپیوندد، تجربه‌‌ی گرانش صفر در هواپیمای ایرباس به همه این امکان را می‌دهد تا برای مدت یک روز به‌یک فضانورد تبدیل شوند.

قیمت‌ها از ۲۷۰۰ فرانک سوئیس برای یک صندلی در بخش عمومی هواپیما با بیش از ۴۰ مسافر، تا شصت‌وپنج هزار فرانک برای بخش «وی آی پی» با ۱۲ مسافر (با ساعت گران‌قیمت اهدایی و امکان حمل چمدان) تغییر می‌کند. شرکت هواپیمایی پرتغالی «های فلای» در حال آماده‌سازی یک فروند ایرباس A۳۴۰-۳۰۰ برای پروازهای گرانش صفر با همکاری شرکت سیستم‌های فضایی سوئیس است.

پدرام بازدید : 51 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

پژوهشگران دانشگاهی کشور موفق به راه‌اندازی شبکه اختصاصی اینترنت اشیاء شدند. این شبکه نخستین درگاه «شبکه اشیاء» در خاورمیانه است و ایران را در کنار کشورهای دارای این فناوری قرار می دهد.

علی رحمان‌پور، مجری طرح «شبکه اشیا تهران/ایران» که هم اکنون در فاز نخست در منطقه نارمک تهران راه اندازی شده است جزئیات پیاده سازی و توسعه این شبکه را تشریح کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولین درگاه اتصال ویژه شبکه اینترنت اشیاء در منطقه نارمک تهران راه‌اندازی شده است ادامه داد: این درگاه اتصال (Gateway) به عنوان بخشی از حرکت جهانی «شبکه اشیاء» (The Things Network؛TTN) راه‌اندازی شده است و نخستین گیت‌وی فعال TTN در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

رحمان پور با تاکید براینکه «شبکه اشیاء» با هدف ایجاد یک شبکه‌ جهانی باز و عمومی (Open)، غیرمتمرکز (Decentralized) و مبتنی بر همکاری جمعی (Crowd-Sourcing) راه‌اندازی شده است ادامه داد: این شبکه در بخش دسترسی رادیویی از فناوری نوین «لورا» (LoRa) بهره می‌برد که یکی از دو فناوری اصلی دسترسی رادیویی با توان پایین و برد بالا برای اینترنت اشیاء محسوب می شود.

به گفته رحمان‌پور این فناوری که در باندهای فرکانسی بدون نیاز به مجوز عمل می‌کند، امکان برقراری اتصال دوطرفه را برای اشیاء متصل فراهم می آورد. همچنین ساختار «شبکه اشیاء» به دلیل باز بودن، نسبت به سایر شبکه‌ها شفا‌ف‌تر بوده و به دلیل رمزنگاری سطح بالا، از امنیت بسیار مناسبی برخوردار است.

وی تاکید کرد: شبکه اشیاء ابتدا در شهر آمستردام آغاز بکار کرد و در مدت چهار هفته کل این شهر تحت پوشش شبکه اینترنت اشیا قرار گرفت. با رفع تحریم‌ها، ما نیز که پیش‌تر درخواست خود را برای پیوستن به این شبکه اعلام و کار خود را هم در حوزه اینترنت اشیاء آغاز کرده بودیم، با پیگیری مجدد موفق به کسب موافقت برای راه‌اندازی شاخه تهران شبکه اشیاء شدیم.

مجری طرح شبکه اشیاء ایران ادامه داد: خیلی زود و با توجه به اقدامات انجام‌شده، تهران توانست در کنار شهرهای انتایرو، مونترآل، سن‌دیگو و کال‌گری به عنوان یکی از ۵ شاخه با سرعت رشد بالای شبکه اشیاء معرفی شود. هم اکنون نیز نام تهران و ایران به عنوان یکی از مراکز فعال، در سایت TTN قرار دارد و علاوه بر آن، سایت اختصاصی این حرکت در داخل نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد و تلاش داریم تا در عین یکپارچگی با این شبکه جهانی، به صورت نسبتا مستقل پیش رویم.

 

ارائه خدمات رایگان شبکه اشیاء به استارتاپ ها

رحمان پور مخاطبان اصلی این شبکه را اپراتورهای ارتباطی، استارتاپ‌ها و کسب و کارهای مرتبط با فناوری اطلاعات عنوان کرد و افزود: «شبکه اشیاء» در حقیقت شبکه‌ای غیرانتفاعی است که به جز هزینه‌های پایین سرمایه‌گذاری اولیه، اجرایی و نگهداری، هزینه دیگری در برندارد و هدف از توسعه آن درآمدزایی مستقیم نیست. ما معتقدیم ایجاد چنین شبکه‌ای می‌تواند بستری شود تا شرکت‌ها و افراد خلاق با ارائه خدمات نوآورانه خود، از آن‌ها کسب ارزش کنند.

وی در مورد رابطه این طرح با طرحی که در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان است توضیح داد: به نظر می‌رسد طرح کلان اینترنت اشیاء، یک طرح راهبردی در وزارت ارتباطات محسوب می شود که هدف از آن کمک به توسعه فناوری و بازار در حوزه اینترنت اشیاء است و نه ورود مستقیم به پیاده‌سازی. طبیعتا موضوع راه اندازی شبکه نیز یکی از اجزای این طرح است که باید توسط شرکت‌ها و مؤسسات غیردولتی دنبال شود و دولت نیز نهایتا می‌تواند نقش حمایتی و بسترسازی داشته باشد.

رحمان پور افزود: تفاوت ارائه خدمات بر روی این شبکه با سرویس هایی که از طریق شبکه‌های ارتباطی موبایل ارائه می شود توان مصرفی بسیار پایین و در مقابل پوشش گسترده آن است. از سوی دیگر به هیچ عنوان هزینه این اتصال قابل قیاس با اتصال اشیاء از طریق سیم‌کارت موبایل نیست.

مجری طرح شبکه اشیا ایران اظهار داشت: کار بر روی شبکه‌های اینترنت اشیاء، از تابستان سال گذشته و با هدف ارائه راهکارهای شهر هوشمند آغاز شد و پس از مطالعات فنی و تجاری، بر روی ارایه راهکارهای کامل (end-to-end) اینترنت اشیا متمرکز شدیم.

 

کاربردهای شبکه اینترنت اشیا برای مدیریت شهری

رحمان پور در مورد کاربردهای مختلف اتصال به «شبکه اشیاء» اظهار داشت: خدمات این شبکه غالباً به صورت B۲B ارایه خواهد شد و علاوه بر شرکت‌های بزرگ که حامی توسعه و همچنین کاربر آن محسوب می‌شوند، استارتاپ‌ها نیز می‌توانند به رایگان خدمات خود را بر روی این شبکه ارایه دهند. برای نمونه این شبکه می‌تواند در حوزه خدمات شهری برای هوشمندسازی پارکینگ‌ها، کنتورهای هوشمند، اتصال حسگرهای انبوه برای اندازه‌گیری میزان آلودگی، رطوبت و … و نهایتا کاهش ترافیک و میزان آلودگی کاربرد داشته باشد. به عبارتی کاربردهای اصلی این شبکه را توسعه‌دهندگان تعریف می‌کنند و بسته به نیاز و خلاقیت خود می‌توانند به کاربردهایی بیندیشند که تاکنون ارایه آن‌ها ممکن نبوده و یا هزینه زیادی را در پی داشته است.

رحمان‌پور تاکید کرد: هدف این است تا «شبکه اشیاء» به عنوان زیرساخت خدماتی اینترنت اشیاء عمل کند تا هر کسب و کاری مجبور نباشد به صورت جزیره ای شبکه ایجاد کند و به جای آن بتواند بر روی خدمات مناسب تمرکز کرده و از آن‌ها ارزش‌آفرینی کند. از همین رو است که «شبکه اشیاء» چیزی بیش از یک فناوری و در حقیقت یک اکوسیستم است که برای توسعه نیازمند همکاری و مشارکت سایر بازیگران این عرصه است.

وی با تاکید بر اینکه این شبکه قرار نیست رقیب شبکه‌های کنونی ثابت و سیار باشد، اضافه کرد: در حقیقت «شبکه اشیاء» آمده است تا جای خالی خود را پر کند و به عنوان شبکه‌ای مکمل این دو عمل کند. TTN این امکان را فراهم می‌کند تا کاربردهایی که پیش‌تر به دلیل هزینه‌های بالای اتصال، امکان بروز و ظهور نمی‌یافتند، اکنون عملیاتی شوند. ما معتقدیم ایجاد چنین شبکه‌ای می‌تواند بستری شود تا شرکت‌ها و افراد خلاق با ارائه خدمات نوآورانه خود، از آن‌ها کسب ارزش کنند.

 

کل تهران تحت پوشش اینترنت اشیا قرار می گیرد

در همین حال عرفان طاهرخانی، مسئول فنی شبکه اشیاء تهران نیز با بیان اینکه با درگاه‌های بیشتر می توانیم کل تهران را تحت پوشش این شبکه قرار دهیم خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز در حال پیگیری راه‌اندازی دو درگاه در مناطق مرکزی و غربی تهران هستیم. برآوردهای اولیه نشان می دهد که با حدود ۱۰ درگاه می توانیم سطح تهران را تحت پوشش اولیه این شبکه قرار دهیم. در همین حال توسعه‌دهندگان و اپراتورها می توانند در عین استفاده از این شبکه، گسترش‌دهنده آن نیز باشند و درگاه‌های بیشتری به آن بیافزایند.

پدرام بازدید : 64 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

گوگل بخش سخت‌افزاری خود را می‌سازد و یک مدیر قدیمی خود را برای این کار استخدام می‌کند. ریک استرلو، زمانی که گوگل،‌ موتورولا را به لنوو فروخت، این کمپانی را ترک کرد. هدف راه‌اندازی این بخش، قراردادن طرح‌های سخت‌افزاری مختلف گوگل زیر یک سقف است. گوگل اینکار را تایید کرده است. البته تنها محصولی که در این بخش نخواهد بود، Nest است. زیربخش‌های این بخش عبارتند از: نکسوس،‌ کروم‌کست، سخت‌افزار مصرفی مانند لپ‌تاپ‌های کروم، ATAP، گوگل گلس و OnHub.

 

    Ads  پیج اینستاگرام آی‌تی‌رسان  --- خرید پاور بانک --- اخبار و بررسی خودرو  Ads

 

سال‌هاست که گوگل در تلاش است تا جای پای محکمی برای خود باز کند. زمانی که یکی از مدیران سخت‌افزار، این شرکت را ترک کرد و به فیسبوک رفت، انتظار می‌رفت که گوگل قصد خانه‌تکانی اساسی در بخش سخت‌افزاری را داشته باشد. مسولیت‌های استرلو در این نقش، بسیار بیشتر از پیش است. این حرکت ممکن است زندگی را برای شرکای سخت‌افزاری گوگل راحت‌تر کند، چون گاهی اوقات،‌ بخش‌های مختلف در حال رقابت با یکدیگر بودند!

پدرام بازدید : 55 شنبه 11 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، این لپ تاپ جدید شرکت اچ پی در مقایسه با مدل های قبلی Chromebooks بسیار زیباتر طراحی شده و می توان گفت که بهترین لپ تاپ نوع Chromebooks است.

 

این لپ تاپ جدید نسبت به لپ تاپ های دیگر سری Chromebooks بسیار سبک تر است و ویژگی ظاهری آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

لپ تاپ جدید اچ پی رونمایی شد +عکس

 

به گفته مسئولین شرکت اچ اپی، لپ تاپ Chromebooks ۱۳ اولین نوع لپ تاپ Chromebooks است که می تواند آخرین مدل نسل ششم پردازشگر Core M «اینتل» را ساپورت کند.

 

این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچ و صفحه کلید آن بزرگ طراحی شده است.

 

بدنه لپ تاپ Chromebooks ۱۳ تمام آلومنیوم است تا مقاومت آن را افزایش دهد.

 

ضخامت لپ تاپ Chromebooks ۱۳ کمتر از یک و نیم سانتیمتر و وزن آن در حدود ۱۲۰۰ گرم است.

 

سیستم نمایشگر این لپ تاپ QHD است.

لپ تاپ جدید اچ پی رونمایی شد +عکس

 

لپ تاپ Chromebooks ۱۳ دارای دو پورت USB-C و یک پورت USB ۳.۰ است. قرار است این لپ تاپ از ماه آینده میلادی روانه بازار شود.

پدرام بازدید : 37 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

مدیران یاهو روز گذشته از وخیم تر شدن اوضاع این شرکت در سه ماهه اول سال 2016 خبر دادند. کارشناسان معتقدند اعلام این خبر فشار بر یاهو برای فروش واحد عملیات اینترنتی این شرکت را افزایش خواهد داد.

 

موبنا - به گزارش نیویورک تایمز، مریسا میر مدیر اجرایی یاهو روز گذشته در مورد نتایج مالی فعالیت های یاهو به اظهارنظرهایی نه چندان خوش بینانه پرداخت، اما گمانه زنی رسانه‌ها در مورد فروش بخش هایی از این شرکت را رد کرد.

 

میر در این مورد گفت: اجازه دهید صریح باشم. هیات مدیره ما، گروه مدیریتی ما و من اتخاذ یک فرایند مدیریتی استراتژیک جایگزین را به اولویت خود مبدل کرده‌ایم. ما پاسخگو و جذاب بوده‌ایم و شخصا به صدها سوال و درخواست برای اطلاعات پاسخ داده‌ایم.

 

برخی منابع خبری از احتمال خرید واحد کسب و کار اینترنتی یاهو توسط شرکت مخابراتی وریزون خبر میدهند که قبلا شرکت AOL را هم خریداری کرده بود. اما اخبار منتشر شده در این زمینه تایید نشده است.

 

درآمد یاهو در سه ماهه اول سال جاری میلادی با کاهش ۱۱ درصدی به ۱٫۰۹ میلیارد دلار و ضرر خالص آن به ۹۹ میلیون دلار یا ۱۰ سنت به ازای هر سهم رسیده است. حال آنکه در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ درآمد این شرکت ۱٫۲۳ میلیارد دلار و سود خالص آن ۲۱ میلیون دلار(دو سنت به ازای هر سهم) بوده است. کاهش درآمدهای تبلیغاتی یکی از عوامل اصلی نزول وضعیت یاهوست.

پدرام بازدید : 80 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

    

امروزه وجود وای‌فای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و زمانی که سرعت وای‌فای کند شود، ارتباطات نیز مختل می‌شوند. وقتی که شما از وای‌فای استفاده می‌کنید، مواردی که سرعت آن را مختل می‌کنند‍، می‌تواند آزار دهنده باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با برخی از علل کاهنده سرعت وای‌فای آشنا کرده و برای حل آن‌ها راهکارهایی، ارائه دهیم.

 

فروشگاه اینترنتی دیجی کالاارژنگ،انتخاب آموزشی حرفه‌ای هامدرک بین‌المللی طراحی وب

در حال حاضر استفاده از wi-fi یکی از را‌ه‌های ارتباط با جهان است و این راه ارتباطی موجب آرامش و آسایش ما می‌شود و می‌توانیم در حالی که در رختخواب هستیم، در Netflix فیلم ببینیم و خوش بگذرانیم و در هر زمان و مکانی که هستیم، کارهایمان را انجام دهیم. متأسفانه تشخیص عللی که موجب کاهش سرعت وای‌فای می‌شوند، همیشه آسان نیست. یک عامل ناشناخته به طور بالقوه می‌تواند موجب نصف شدن سرعت وای‌فای شود. بنابراین، این نکته مهم است که بدانید، موقع بروز مشکلات این چنینی باید به دنبال چه چیزی بگردید.

 

 

 

وای‌فای برای انتقال اطلاعات از دو فرکانس رادیویی استفاده می‌کند. ۲.۴ گیگاهرتز (در استاندارد قدیمی) و ۵ گیگاهرتز (در استاندارد جدید). اغلب روتر‌های مدرن می‌توانند بین این دو فرکانس سوئیچ شوند و روترهای هوشمند می‌توانند بهترین فرکانس را برای شما انتخاب کنند. در این فرکانس‌ها، کانال‌های مختلفی وجود دارند. ۱۴ کانال از این کانال‌ها دارای فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۳۰ کانال دیگر، دارای فرکانس ۵ گیگاهرتز هستند. این‌ها اصولی هستند که wi-fi بر طبق آن کار می‌کند.

 

با دانستن این اصول می‌توانیم برخی از دلایل پشت پرده‌ را که موجب کاهش سرعت wifi می‌شوند، شناسایی کنیم و بهترین راه حل را برای آن‌ها بیابیم.

 

۱- محل قرار گرفتن روتر:

اغلب مردم اهمیت قرار دادن روتر در مکان مناسب را دست کم می‌گیرند. شاید یک جابه‌جایی کوچک در موقعیت روتر، موجب تغییر و تحولات بسیاری در سرعت وای‌فای شود.

 

افزایش ارتفاع در مقایسه با کاهش ارتفاع:

اگر شما هم مثل اکثر افراد، احتمالا جعبه روتر جدیدتان را هنوز باز نکرده‌اید،‌ آن‌را نزدیک یک پریز قرار داده و به برق متصل کرده‌اید و آن را به آسانی در گوشه‌ای مثل تاقچه، میز یا حتی زمین رها کرده‌اید، باید به این نکته توجه داشته باشید، ارتفاعی که روتر از سطح زمین دارد موجب تفاوت در قدرت سیگنال وای‌فای می‌شود. این بدین معنی است که اگر شما روتر خود را روی زمین یا پشت اشیاء دیگر رها کرده‌اید، این کار معمولا موجب عملکرد ضعیف‌تر آن می‌شود. در عوض اگر روتر را در بلندترین جای ممکن قرار دهید، این کار علاوه بر افزایش برد امواج رادیویی، از تداخل سایر امواج با روتر نیز جلوگیری می‌کند.

 

بتن و فلزات:

موادی مانند بتن و فلز، موجب مسدود شدن امواج وای‌فای می‌شوند، البته سایر اشیاء که از مواد دیگر ساخته شده‌اند نیز می‌توانند راه امواج وایرلس با عملکرد بالا را مسدود کنند. بنابراین مطمئن شوید که روتر شما توسط هیچ شئ احاطه نشده باشد، بخصوص وسایل الکترونیکی. به علاوه از قرار دادن روتر  در زیرزمین، پرهیز کنید چون در ساختمان این چنین مکان‌هایی از بتن استفاده شده است و این امر نفوذ سیگنال‌های وای‌فای را تقریبا غیر ممکن می‌کند.

 

فاصله از روتر:

هرچه از روتر بیشتر فاصله بگیرید، سیگنال‌های وای فای، ضعیف‌تر می‌شوند. بنابراین، بهترین مکان برای قرار دادن روتر، نزدیکترین جای ممکن به وسایل شماست، اما این روش هنگامی کاربرد دارد که یک مکان ویژه برای استفاده از دستگاه‌های خود داشته باشید.

 

به عبارت دیگر شما باید روتر خود را در جایی نزدیک به مرکز خانه قرار دهید. چون، امواج وای‌فای در ۳۶۰ درجه پخش می‌شوند، و از قرار دادن آن در انتهای خانه بپرهیزید. به هر حال اگر روترتان ضعیف است یا خانه بزرگ است، ممکن است نیاز به افزایش طیف امواج وای‌فای با استفاده از یک تقویت کننده یا تکرار‌گر داشته باشید. این دستگاه‌های کمکی به روتر متصل می‌شوند و با تکرار امواج موجب افزایش برد امواج وای‌فای می‌شوند.

 

۲- تداخل امواج وایرلس و نویز:

شاید تا کنون توجه نکرده باشید اما سیگنال‌های بی‌سیم، پیرامون شما وجود دارند و شما را احاطه کرده‌اند. حتما می‌پرسید از کجا؟ دستگاه‌های الکترنیکی، روتر وای‌فای، ماهواره‌ها، برج‌های مخابراتی و غیره.

 

 

 

ریچارد ویجن، تحلیل‌گر اطلاعات، نرم افزاری با نام The Architecture of Radio طراحی کرده که روی ios و اندروید قابل نصب و اجرا است. این نرم‌افزار اطلاعاتی را که توسط ماهواره‌ها و برج‌های مخابراتی و با استفاده از وای‌فای ارسال می‌شوند را دریافت و نقشه‌ای از تمامی سیگنال‌های قابل مشاهده پیرامون شما ایجاد می‌کند. من از این نرم‌افزار ا‌ستفاده کردم و شما می‌توانید نتیجه‌ی بدست آمده را در تصویر بالا مشاهده کنید.

 

به علاوه با این‌که امواج وای‌فای در فرکانس‌های متفاوت با دستگاه‌های دیگر قرار دارند، وجود نویز رادیویی، هنوز هم می‌تواند تداخل ایجاد کند. بعضی از علل شایع و قابل توجه این تداخلات عبارتند از:

 

مایکروویوها:

آیا می‌دانستید که مایکروویوها می‌توانند روی شبکه‌ی وای‌فای، تاثیر گذاشته و تداخل ایجاد کنند؟ به خصوص روی روترهای قدیمی‌تر. چون مایکروویوها در فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز کار می‌کنند که فوق‌العاده به فرکانس امواج وای‌فای یعنی ۲.۴ گیگاهرتز نزدیک است. خصوصا امواج وای‌فای کانال ۲.۴ گیگاهرتز، که بین ۲.۴۱۲ گیگاهرتز و ۲.۴۷۲ گیگاهرتز منتشر می‌شوند. بنابراین مواقعی وجود دارد که فرکانس مایکروویو می‌تواند با فرکانس وای‌فای هم‌پوشانی داشته باشد و وقتی این اتفاق می‌افتد، داده‌های منتقل شده، با اختلال مواجه می‌شوند.

 

اغلب مایکروویوها دارای محافظی هستند که به خوبی از آن‌ها در برابر فرکانس‌های خارجی، محافظت می‌کنند. اما اگر دارای محافظ معیوب و ضعیف باشند، می‌توانند موجب ایجاد این اختلالات شوند.

 

دستگاه‌های بلوتوثی:

این اختلال وقتی رخ می‌دهد که گونه‌ای دیگر از ارتباطات بی‌سیم (بلوتوث) در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز اتفاق می‌افتد.

 

به صورت تئوری، دستگاهی که به درستی طراحی شده باشد باید به گونه‌ای عمل کند که مانع از ایجاد تداخل شود. به علاوه، به منظور جلوگیری از برخورد فرکانس، تولیدکنندگان دستگاه‌های بلوتوثی با استفاده از تغییر فرکانس، آن هم به صورت تصادفی و جابه‌جایی بین کانال‌های مختلف، و تغییر آن تا ۱۶۰۰ بار در ثانیه، مانع از ایجاد تداخل بین امواج می‌شوند.

 

دستگاه‌های بلوتوثی جدیدتر ممکن است توانایی شناسایی کانال‌های بد یا در حال استفاده را داشته باشند و از استفاده از آن‌ها اجتناب کنند.

 

با این حال تداخل سیگنالی می‌تواند اتفاق بیفتد. بنابراین سعی کنید روتر را از دستگاه‌هایی که دارای بلوتوث هستند، دور کنید (‌یا آن‌ها را خاموش کنید) تا ببینید آیا وجود این دستگا‌ها علت بروز مشکل کندی سرعت وای‌فای است یا خیر. به خصوص اگر آن‌ها از دستگاه‌های قدیمی بلوتوثی هستند.

 

چراغ‌های کریسمس:

شاید خنده‌دار باشد، اما چراغ‌های کریسمس (یا چراغ‌های رنگی و تزیینی) می‌توانند به صورت غیر مستقیم در کاهش سرعت وای‌فای نقش داشته باشند آن‌ هم به این علت که این چراغ‌ها از خود یک میدان مغناطیسی منتشر می‌کنند که با باند وای‌فای شما تداخل پیدا می‌کند. این حالت زمانی بدتر می‌شود که لامپ‌ها به صورت چشمک‌ زن باشند.

 

 

 

به علاوه لامپ‌های LED نیز برای شما مشکل ایجاد می‌کنند چون در برخی از آن‌ها چیپ‌هایی تعبیه شده که برای ‌آن‌ها امکان چشمک زدن را فراهم می‌کند و همین چیپ‌ها موجب تداخل الکترومغناطیسی می‌شوند. در واقع همه‌ی لامپ‌ها با ایجاد و انتشار میدان الکترومغناطیس، موجب اختلال می‌شوند که در حقیقت در اکثر موارد بسیار ناچیز و قابل چشم‌پوشی هستند. به هر حال باید روتر خود را از لامپ‌های این چنینی، دور نگه دارید.

 

۳- همسایگان شما:

حقیقت دنیای مدرن این است که هر خانواده‌ای برای خود یک شبکه وای‌فای دارد و این خود می‌تواند موجب تداخل کانال‌ها شود.

 

این عامل می‌تواند تاحدودی در خانه مشکل‌ساز باشد. به خصوص در مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌هایی که روتر‌های متعدد، با فاصله‌ی کوتاه نسبت به هم قرار گرفته‌اند. تداخل کانال‌ها اغلب برای روتر‌هایی اتفاق می‌افتد که تنها فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز را پخش می‌کنند یا این‌که دستگاهی داشته باشید که فقط سیگنال‌های وایرلس ۲.۴ گیگاهرتز را دریافت ‌می‌کند. چرا؟ به این دلیل که تنها ۱۴ کانال وجود دارد. دو روتر ممکن است در یک کانال باشند و یک فرکانس مشابه منتشر کنند و این خود تداخل ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

به همین خاطر است که انتخاب یک کانال مناسب در تنظیمات روترتان اهمیت دارد. روترهای جدید می‌توانند کانال‌ها را به صورت خودکار انتخاب کنند اما برخی مواقع بهتر است خودتان بهترین کانال را پیدا کنید.

 

به علاوه، ممکن است سایرین بدون این‌که بدانید از شبکه‌ی شما استفاده کنند و این امر سرعت وای‌فای شما را کاهش می‌دهد. تنها کاری که بسیار اهمیت دارد و شما می‌توانید انجام دهید این است که پسورد روترتان ساده و قابل هک کردن نباشد. علاوه بر آن روتر خود را به روز کرده و آن‌ را به طور مرتب چک کنید تا دستگاه‌های مشکوک موجود در شبکه‌ی خود را شناسایی کنید.

 

۴- اعضای خانواده:

آیا تا به حال یک فایل حجیم را با کامپیوتر خود دانلود کرد‌ه‌اید؟ اگر این چنین بوده شما خودتان موجب کاهش سرعت وای‌فای‌تان شده‌اید. دانلود فایل‌های حجیم و سنگین می‌تواند موجب اختلال در عملکرد وای‌فای شود.

 

بعضی اوقات این امر اجتناب ناپذیر است (مثلا به روزرسانی سیستم عامل) اما اگر شما در حال انجام کارهایی هستید که زیاد فوری نیستند؛ سعی کنید آن‌ها را موقتا متوقف کنید.

 

به احتمال زیاد، با این حال کسانی که از شبکه شما استفاده می‌کنند (مثلا دوستان، هم اتاقی‌ها یا اعضای خانواده) و در حال انجام فعالیت‌های سنگین، مثل بازی و اجرای Netflix هستند، پهنای باند وسیعی را به خود اختصاص می‌دهند. در حقیقت، اگر این امر سرعت وای‌فای را کند کرده، می‌توانید ترافیک شبکه خود را از طریق فعال سازی  Quality of Service در تنظیمات روتر خود، اولویت بندی کنید.

 

نکته دیگر این که: ۶۰٪ بدن انسان، از آب تشکیل شده... و آب می‌تواند سرعت امواج رادیویی را کاهش دهد. قصد من این نیست که بگویم همه کسانی را که در خانه‌ی شما هستند، بیرون کنید، بلکه اطمینان یابید روتر شما در محل تجمع اعضای خانه نیست. این موضوع چندان اهمیت ندارد اما می‌تواند تاثیر گذار باشد.

پدرام بازدید : 50 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

اگر کمی تخصصی تر به بخش گوشی های مایکروسافت که به سیستم عامل ویندوز 10 موبایل مجهز هستند نگاه کنیم، شاید بتوان به کاربران این دستگاه ها حق داد که نگران آینده این محصولات باشند چرا که اخیراً گزارشات فروش و عملکرد گوشی های مایکروسافت، چندان امیدوار کننده نبوده است. اما اگر این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده که آیا مایکروسافت همچنان به تولید گوشی های میان رده ادامه خواهد داد یا خیر، بهتر است بدانید که این شرکت دست از تلاش برنمی دارد چون شایعات جدید حاکی از آن است که گوشی های مایکروسافت از آخرین و جدیدترین چیپست های دنیای تکنولوژی پشتیبانی خواهند کرد.

 

بر اساس آخرین گزارشات رسیده از مستندات ثبت شده در بخش MSDN مایکروسافت، به نظر می رسد که مایکروسافت قصد دارد از چیپست MSM8998 کوالکوم پشتیبانی کند. اما چیپست MSM8998 کدام چیپست است؟ از آنجا که چیپست اسنپدراگون 820 کوالکوم با شماره مدل MSM8996 شناخته می شود، شایعات حاکی از آن است که شماره مدل MSM8998 متعلق به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 830 کوالکوم است. اگر این شایعه درست باشد، دور از ذهن نیست که در آینده شاهد تجهیز دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 موبایل به آخرین و پیشرفته ترین چیپست کوالکوم باشیم.

 

در هر حال باید در نظر داشته باشیم که احتمال عرضه چیپست اسنپدراگون 830 در سال 2016 بسیار کم است چرا که سال 2016، سال چیپست اسنپدراگون 820 است. حتی در شایعات منسوب به گوشی سامسونگ گلکسی اس 6، به چیپست اسنپدراگون 823 اشاره شده است و اگر قصد دارید که منتظر دستگاه های ویندوز 10 موبایل مجهز به اسنپدراگون 830 بمانید، احتمالاً باید تا سال 2017 صبر کنید.

پدرام بازدید : 55 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نظر می‌رسد زمان آن رسیده که جهان ببیند خودروی اپل چه شکل و شمایلی دارد. وب سایت خودرویی موتورترند در گزارشی درباره پروژه خودروسازی اپل در قالب یک سری تصویر، طراحی ظاهری این خودرو را حدس زده است.

 

طی چند سال گذشته بالا گمانه زنیها درباره پروژه خودروسازی این شرکت فن آوری آمریکایی بالا گرفته است.

 

اگرچه اپل هنوز به طور رسمی تلاش برای خودروسازی را تایید نکرده اما گمان می رود این شرکت آماده ورود به صنعت خودروسازی است.

 

براساس گزارش پایگاه خبری موتورترند، خودرو الکتریکی اپل رقیب تسلا مدل 3 خواهد بود.

 

شرکت اپل از محل فروش گوشی‌های آیفون دارایی خیره کننده 216 میلیارد دلار را کسب کرده است؛ رقمی که برای خرید سهام سه شرکت خودروسازی جنرال موتورز، فورد و فیات- کرایسلر کافی است.

 

اپل درخشان ترین استعدادها و مغزها را برای پروژه خودروسازی خود موسوم به "تیتان" گردهم جمع کرده است.

 

اپل اینسایدر گزارش داده که حدود 1000 استعداد برتر هم اکنون در پروژه خودروسازی اپل در مجموعه سونیوال کالیفورنیا کار می کنند.

 

موتور ترند در این گزارش از طراحان کالج طراحی آرت سنتر پاسادنا کالیفرنیا خواسته طرحی از کانسپت احتمالی خودروی اپل در صورتیکه که از این شرکت سفارش می‌گرفتند، بکشند.

 

وال استریت ژورنال پیشتر نوشته بود که اپل خودرو خود را در سال 2019 عرضه خواهد کرد.

 

کیم رینولدز مدیر تست خودرو در پایگاه موتورترند گفت: فقط بحث طراحی بیرونی نیست و طراحان اپل می خواهند تجربه رانندگی مردم را تغییر دهد.

 

این طراحان به دنبال امکاناتی نظیر شیشه مجهز به "واقعیت افزوده" یا دستیار هوشمند همچون "سیری" برای هدایت خودرو هستند.

پدرام بازدید : 55 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار  گروه جامعهخبرگزاری میزان، هر ساله شرکت های بزرگ تبلت های هوشمند با طراح های جدید و مشخصات سخت افزاری قدرتمند وارد چالش بزرگی می شوند. بعضی از این شرکت ها برای ایجاد رقابت تمام سعی و تلاش خود را به کار می برند تا از بهترین تکنولوژی روز دنیا در کالاهای خود استفاده کنند و بتوانند از رقبای خود سبقت بگیرند. همین علت باعث می شود انتخاب مشتری برای خرید یک تبلت مناسب و ارزان قیمت کمی دشوار به نظر برسد.

 

امروز قصد داریم بهترین و ارزان ترین تبلت های بازار را با قیمت 200 هزارتومان زیر ذره بین قرار دهیم تا هنگام خرید برترین محصول را انتخاب کنید.

 

 

 

Acer Iconia One 7 B1-730HD - 16GB

 

 

 

ویژگی:

 

حافظه داخلی عالی

کیفیت نسبتا خوب نمایشگر

پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD

قابلیت دریافت چند لمس همزمان

 

 

مشخصات فنی:

 

پردازنده مرکزی: Dual Core

فرکانس پردازنده‌: 1.6 گيگاهرتز

پردازنده گرافیکی: PowerVR SGX544 GPU

رزولوشن عکس: 2 مگاپیکسل

حافظه: 16 گیگابایت حافظه داخلی تا افزایش ظرفیت 16 گیگابایت

رم: 1 گیگابایت

اندازه: 7 اینچ

 

معایب:

 

کیفیت بسیار پایین دوربین های عکاسی و فیلمبرداری

بدنه تمام پلاستیکی

 

239,000 هزار تومان

 

 

 

Lenovo TAB 2 A7-10F- 8GB

 

 

 

 

ویژگی:

 

طراحی زیبا و ظریف

وزن سبک

پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD

قابلیت دریافت 5 لمس همزمان

 

 

مشخصات فنی:

 

پردازنده مرکزی: Quad Core CPU

فرکانس پردازنده‌: 1.3 گيگاهرتز

پردازنده گرافیکی: ARM Mali-450 MP GPU

رزولوشن عکس: دوربین جلو 0.3 مگاپیکسل

حافظه: 8 گیگابایت حافظه داخلی تا افزایش ظرفیت 32 گیگابایت

رم: 1 گیگابایت

اندازه: 7 اینچ

 

معایب:

 

دوربین فیلمبرداری و عکاسی ندارد

رنگ مات بدنه

 

245,000 هزار تومان

 

 

 

ASUS MeMO Pad 7 ME70C - 4GB

 

 

 

ویژگی:

 

کیفیت ساخت خوب

شارژدهی خوب باتری

پشتیبانی از قابلیت USB OTG 

وجود شیار microSD برای افزایش حافظه

وزن سبک

 

مشخصات فنی:

 

پردازنده مرکزی: Dual-Core CPU

فرکانس پردازنده‌: 1.2 گيگاهرتز

پردازنده گرافیکی: PowerVR SGX544MP

رزولوشن عکس: 2 مگاپیکسل

حافظه: 4 گیگابایت حافظه داخلی تا افزایش ظرفیت 64 گیگابایت

رم: 1 گیگابایت

اندازه: 7 اینچ

 

معایب:

 

مقدار حافظه داخلی پایین

کیفیت ضعیف نمایشگر

کیفیت ضعیف دوربین‌ها

 

275,000 هزار تومان

 

 

 

GLX Jet1 Dual SIM - 4GB

 

 

 

ویژگی:

 

مجهز به 2 شیار سیمکارت و امکان استفاده از سیمکارت های 3G

امکان برقراری تماس تلفنی

امکان ارتقای حافظه تبلت از طریق کارت microSD

پشتیبانی از قابلیت USB OTG

 

 

مشخصات فنی:

 

پردازنده مرکزی: Quad-Core CPU

فرکانس پردازنده‌: 1.2 گيگاهرتز

پردازنده گرافیکی: VideoCore IV HW GPU

رزولوشن عکس: 5 مگاپیکسل

حافظه: 4 گیگابایت حافظه داخلی تا افزایش ظرفیت 32 گیگابایت

رم: 512 مگابایت

اندازه: 8 اینچ

 

معایب:

 

حافظه رم ضعیف

بدنه براق و جذب شدید اثر انگشت

خوش دست نبودن دستگاه

کیفیت نسبتا پایین نمایشگر

 

229,000 هزار تومان

 

 

 

 

Farassoo Fast 717 - 16GB

 

 

 

ویژگی:

 

وجود شیار microSD برای افزایش حافظه

وجود شیار سیم کارت

قابلیت مکالمه

پشتیبانی از قابلیت USB OTG

 

 

مشخصات فنی:

 

پردازنده مرکزی: Quad-Core Cortex-A7 CPU

فرکانس پردازنده‌: 1.2 گيگاهرتز

پردازنده گرافیکی: Mali-400 MP2

رزولوشن عکس: 5 مگاپیکسل

حافظه: 16 گیگابایت حافظه داخلی تا افزایش ظرفیت 32 گیگابایت

رم: 1 مگابایت

اندازه: 7.85 اينچ

پدرام بازدید : 49 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)
گوگل نیوز یکی از ابزارهای افزایش ترافیک است که اغلب نادیده گرفته می‌شود و شرکت‌ها هنگام تهیه راهبرد محتوا حتی آن را در نظر هم نمی‌گیرند. در ادامه به اهمیت‌های انتشار خبر رسمی در گوگل نیوز برای بالاتر رفتن در رتبه گوگل می‌پردازیم. گوگل نیوز که در سپتامبر 2002 تاسیس شد و تاکنون حدود 30 زبان زنده دنیا را پوشش می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های گوگل به شمار می‌رود، چراکه این سرویس، اخبار را از منابع معروف و معتبر در یک جا گرد می‌آورد و کاربران را از زحمت مراجعه به سایت‌های خبری مختلف، برای کسب اخبار در حوزه‌های گوناگون بی‌نیاز می‌کند.   گوگل نیوز اخبار خود را از بیش از 25000 منبع جمع‌آوری می‌کند و در هفته بیش از یک میلیارد خواننده دارد. چه پتانسیل قدرتمندی! به علاوه، نتایج گوگل‌نیوز در بالای صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می‌شود و اغلب پیش از نتایج غیرتبلیغاتی قرار می‌گیرد. پس مخاطبین مورد نیازتان به راحتی شما را پیدا خواهند کرد.و با توجه به غربالگری‌های گوگل بر روی محتواهایی که بر روی گوگل‌نیوز قرار می‌گیرد، این ترافیک می‌تواند به جامعه هدف شما کاملا نزدیک باشد. بسیاری از بهبوددهندگان رتبه جستجو مدعی هستند که مقالاتی که در گوگل نیوز منتشر می‌شوند موجب افزایش اعتبار سایت منتشر کننده آن مقاله در گوگل می‌شود. قرار گرفتن در صفحه‌ای مثل گوگل‌نیوز که ارائه‌کنندگان جستجو آن را به عنوان سوابق وقایع قلمداد می‌کنند تنها باعث ایجاد مزیت برای سایت شما و استحکام نتایج جستجو برای آن می‌شود.   چگونه به گوگل نیوز راه یابید؟   حتما لازم نیست که سایت خود را در گوگل‌نیوز به ثبت برسانید تا از گوگل‌نیوز لینک دریافت کنید به این دلیل که به دلیل پروسه‌ها و فیلترینگ‌های زیاد به سختی می‌توان سایت خود را در گوگل نیوز ثبت کرد. یک روش برای گرفتن لینک از گوگل‌نیوز ثبت محتوا به عنوان خبر در سایت خبری «اخبار رسمی» است، به دلیل کسب اعتبار لازم سایت خبری اخبار رسمی از گوگل نیوز تمام محتواهای منتشر شده در این سایت خبری در گوگل نیوز منتشر می‌شود. در حال حاضر قرار دادن خبر بر روی سایت خبری «اخبار رسمی» کاملآ رایگان است و فقط کافی است در اخبار رسمی ثبت نام کنید.   با استفاده از خبر رسمی به دلیل بازبینی توسط تیم تحریریه «اخبار رسمی» محتوا شما با کیفیت‌های مناسب و به همراه نام تجاری، لوگو و اطلاعات از کسب‌وکار شما در گوگل نیوز قرار خواهد گرفت. همچنین با استفاده از انتشار محتوای شما به صورت خبر رسمی در گوگل نیوز  نام تجاری شما به عنوان منبعی با محتوای با ارزش برای روزنامه‌نگاران و خبرنگارانی که به دنبال محتوای با ارزش هستند شناخته می‌شود. بدین ترتیب خبرنگاران همیشه به دنبال بدست آوردن محتواهای کسب‌وکار شما هستند.    برای آشنایی بیشتر با اهمیت محتوا در سئو می‌توانید مقاله «تاثیر محتوا بر سئو در سال 2016» را که قبلآ منتشر کرده ام مطالعه کنید. برای دریافت جدیدترین مقالات روابط عمومی و برند در ایمیل خود می‌توانید از اینجا در مجله هفتگی روابط عمومی «اخبار رسمی» عضو شوید.
پدرام بازدید : 57 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

مجری برنامه 90 در برنامه دوشنبه شب شوخی کوچکی هم با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال داشته است.

 

به این مطلب امتیاز دهید81.6%18.4%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در آیتم طنز 90 درجه این هفته، عادل فردوسی پور با محمد مایلی کهن هم شوخی کرد. کسی که در چند سال اخیر انتقادهای تندی از فردوسی پور به خاطر حمایت بیش از حد وی از کارلوس کی روش داشت.

 

فردوسی پور با نمایش لبخند مایلی کهن در حین بازی پرسپولیس و ملوان، در این بخش گفت: «شنیدن خبر استعفای کی روش، لبخند را به لب مایلی کهن نشانده است.»

 

در ادامه هم بخشی از رقص مربوط به سریال قهوه تلخ مهران مدیری را پخش کرد و حس حاجی مایلی را از شنیدن خبر جدایی کی روش در این آیتم طنز روایت کرد.

پدرام بازدید : 34 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، پیام رسان تلگرام  یک مسنجر پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و دارای امنیت بالاست که شما در این گزارش می توانید با جدید ترین نسخه پیام رسان تلگرام همراه با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید.

 

برخی از ویژگی های آپدیت جدید تلگرام:

 

 1. تلگرام برای اینکه تصویری از این تغییرات جدید به ما نشان دهد ربات‌های @music  / @youtube / @foursquare و @sticker  را معرفی کرده است.شما می توانید به راحتی به ربات ها با قابلیت های بسیار جالب دسترسی پیدا کنید. به طور مثال شما می توانید نام یک خواننده یا موزیسین را سرچ می کنید آلبوم را انتخاب می کنید تا فایل دانلود را تلگرام برای شما ارسال کند.

 

 

 

 

2.تماشا و دسترسی منحصر به فرد به لیست اشتراک کانتکت های شما، یعنی شما می توانید به راحتی عکس ها، ویدیو ها ،اپلیکیشن و کامنت هایتان را به اشتراک بگذارید.

 

3.در قابلیت دیگر این آپدیت شما می توانید با شکل و شمایل جدید ویدیوهای یوتیوب را که برای شما  ارسال می شود را به راحتی داخل تلگرام مشاهده کنید و به اشتراک  بگذارید.

 

 

 

4.قابلیت بعدی این اپدیت اینکه به راحتی می توانید بسته های برچسب جدید را به راحتی اضافه کنید. یعنی شما با ضربه زدن بر روی هر برچسب در یک چت بسته برچسب مربوطه را باز کنید. شما نیز می توانید پیش نمایش و ارسال برچسبها را ببینید.

 

 

 

5. ویزگی بعدی این آپدیت این است که شما در نسخه ios می توانید پنلی از گیف هایی داشته باشید که هر کدام  را می خواهید به راحتی انتخاب کنید و برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

00:00

00:13

 

spaceplay / pause

 

qunload | stop

 

ffullscreen

 

shift + ←→slower / faster

 

↑↓volume

 

mmute

 

←→seek

 

 . seek to previous

 

12… 6 seek to 10%, 20% … 60%

 

6.شما در قابلیت جدید تلگرام نیز می توانید هر استیکری را که می خواهید بفرستید ابتدا "یک @ استیکر ، شکلک غمگین " بفرستید ، تا تمام شکلک های غمگین را برای شما به نمایش بگذارد.

 

 

 

 

7.تلگرام همچنین در این به روزرسانی روی امکانات مبتنی بر لوکیشن متمرکز شده و محبوب‌ترین سرویس در این زمینه یعنی Foursquare را به صورت یک بات توسعه داده تا بتوان رستوران یا مکانی را به راحتی داخل چت قرار داد. بنابراین اگر می‌خواهید مثلا ادرس و کروکی سینما یا رستورانی را برای کسی بفرستید کافی است @foursquare را نوشته و سپس جلوی آن به انگلیسی یا فارسی سینما یا کتابفروشی یا رستوران را تایپ کنید و سپس از لیست نمایش داده شده یکی را انتخاب کنید. 

 

لازم به ذکر است در نسخه های اندروید هم تلگرام طراحی های دیگر را عوض کرده به طور مثال در قسمت دریافت پیام رنگ بندی ها ، شکل و شمایل چارچوب ، و چت اسکرین نیز تغییر کرده است و یک طراحی منحصر به فرد را به شما ارئه می دهد که قسمت هایی از این طراحی ها را هم برای ios  هم در نظر گرفته است.

پدرام بازدید : 33 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

واردات بنزین براساس مجوزی که ماده ۱۲۹ قانون برنامه پنجم داده است تا زمانی که پالایشگاه ستاره خلیج فارس به تولید نرسیده برای رفع نیاز کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

 به گزارش مشرق، وزارت نفت «هیچگاه در واردات بنزین از سقف تعیین شده در مصوبه هیئت دولت عدول نکرده است.»، این جمله‌ای است که امروز شاهرخ خسروانی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراروده‌های نفتی در گفت‌وگویی کوتاه با سایت اطلاع رسانی وزارت نفت اعلام کرده است.

 

در بخشی از این مصاحبه آمده است واردات بنزین تابع سه فاکتور میزان تولید کشور، میزان مصرف بنزین و میزان ذخایر استراتژیک بنزین در کشور است که در طول سال ما این سه فاکتور را  مدیریت و براساس نیاز کشور، حجم واردات را تنظیم می کنیم.

 

بررسی حاکی است در نیمه اول سال گذشته تولید بنزین در کشور حدود 65 میلیون لیتر بوده و با مشکلات عدیده‌ای که برای پالایشگاه امام خمینی اراک پیش آمد به 60 میلیون لیتر کاهش یافت، از طرفی مصرف حدود 72 میلیون لیتری و همچنین ذخیره سازی بنزین موجب شد تا دولت روزانه 9 تا 9.5 میلیون لیتر بنزین وارد کشور کند.

 

اما در سال جاری به دلیل افزایش مصرف و ثابت بودن تولید بنزین در کشور از فروردین ماه شاهد افزایش واردات بنزین به کشور هستیم که حجم واردات تا 18 میلیون لیتر در روز نیز می رسد.

 

این گزارش اضافه می کند واردات بنزین براساس مجوزی که ماده 129 قانون برنامه پنجم داده است تا زمانی که پالایشگاه ستاره خلیج فارس به تولید نرسیده برای رفع نیاز کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

 

البته واردات بنزین با تهاتر نفت کوره صورت می گیرد که ظاهرا منجر به دلالی هایی در این زمینه شده است.

 

همانطور که در بالا به آن اشاره شد واردات بنزین تا زمانی صورت خواهد گرفت که پالایشگاه ستاره خلیج فارس به تولید برسد و ظاهرا به دلیل مشکلات مالی نام این پالایشگاه از میزان تولید بنزین در فهرست سال 95 شرکت ملی پالایش و پخش حذف شده است، هنوز علت این کار مشخص نیست و شاید مسائل مالی دلیل کندی در میزان پیشرفت این مگا پروژه باشد.

 

به هرحال وزیر نفت و مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش اواخر سال گذشته قول دادند تا فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس به مدار بیاید که با ورود آن روزانه حدود 12 میلیون لیتر به حجم تولیدات بنزین کشور اضافه خواهد شد.

 

اما با میزان مصرف بنزین و حجم واردات کنونی این فراورده به نظر می رسد سال 95 نیز وادرات بنزین ادامه پیدا کند.

پدرام بازدید : 39 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Clipboard + Notes می توانید به مدیریت کلیپبورد خود بپردازید و یا حتی به صورت دستی متون مد نظر خود را به کلیپبورد اضافه کرده و آن ها را ادیت کنید .  

اتاق خبر 24: 

Clipboard + Notes یک برنامه کاربردی برای مدیریت کلیپ بورد گوشی های اندرویدی  است که می تواند متن های شما را برای استفاده های بعدی ذخیره کند.

 

شما می توانید متن های مورد علاقه خود را در داخل کلیپ بورد ستاره دار کرده و یا به آنها برچسب بزنید. همچنین شما می توانید بصورت دستی متن های خود را به کلیپبورد اضافه کنید.

 

 

 

 

 

 

قابلیت مراجعه به تاریخچه و کپی دوباره یک متن ، ویرایش ، حذف ، جستجو در میان متنها و همچنین اشتراک گذاری با دوستان از سایر قابلیت های برنامه Clipboard + Notes می باشد.

 

علاوه بر اینها میتوانید از داخل حافظه کلیپ بورد متن های مختلف را ادغام کرده و آنها را در سرویس ابری گوگل ادغام و در هر زمانی که نیاز داشتید آنرا بازیابی کنید.

پدرام بازدید : 47 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام نیـوز،رفلاکس معده می‌تواند باعث سرفه، خشن شدن صدا و احساس مزه تلخی در دهان گردد. همچنین اسید معده می‌تواند به مری صدمه برساند و عمل بلع را مشکل سازد.

بیماری رفلاکس معده به مری (GERD)‌ که اغلب با ترش کردن معده اشتباه گرفته می‌شود یکی از اختلالات شایع گوارشی است.

ترش کردن معده ممکن است با خوردن یک تکه پیتزا رخ دهد و شما را اذیت کند در حالی که بیماری رفلاکس معده به مری وقتی رخ می‌دهد که غذا، محتویات اسید معده، ترکیبات صفراوی یا عصاره پانکراس به مری برمی‌گردد و این عارضه بیش از دو نوبت در هفته رخ می‌دهد. این ترکیبات اسیدی که به داخل مری وارد می‌شوند سبب سوزش، التهاب و زخم می‌شوند که این فرآیند غیرعادی می‌تواند منجر به سائیده شدن و نازک شدن جداره مری شود.

علائم ابتلا به رفلاکس معده،  گیر کردن غذا در مری، التهاب توام با سوزش، حالت تهوع، سرفه‌های مزمن، خس خس سینه، علائم شبه آسم و پوسیدگی و فرسایش میانی دندان‌ها هستند. این مسئله همچنین احتمال ابتلا به سرطان مری را در شما افزایش می‌دهد. در درمان این بیماری یافتن منشا اصلی بروز آن، مهمترین گام محسوب می‌شود.

افراد دارای اضافه وزن و مسن به دلیل داشتن چربی شکمیِ بیشتر که عملکرد مری و اسفنکتر مری را دچار اختلال می‌کند، بیشتر در معرض ابتلا  عارضه ی  رفلاکس معده  هستند. این چربی‌های شکمی عملکرد دریچه اسفنکتر را که از بازگشت اسید معده به مری جلوگیری می‌کند مختل می‌سازد. بسیاری عوامل نظیر مصرف الکل، نیکوتین، مصرف خوراکی‌های حاوی کافئین و غذاهای پرچرب و پرادویه سبب شل شدن عضلات اسفنکتر می‌شوند. اما ناامید نشوید.

درمان گیاهی برای ریفلاکس معده

آلوئه ورا : عصاره‌ی آلوئه‌ورا به هضم غذا کمک می‌کند و برای درمان التهاب مفید است. این ماده به کاهش تحریک حاصل از برگشت اسید معده کمک می‌کند. آلوئه‌ورا حاوی موادی مانند پولی‌ساکاریدها و گلیکوپروتئین‌هاست که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. در عین حال پولی‌ساکاریدها به ترمیم پوست کمک می‌کنند و گلیکوپروتئین‌ها برای کاهش درد و التهاب مفید هستند.

خوردن ژل آلوئه‌ورا پیش از غذا مفید است. مقداری از این ژل را می‌توانید همراه چای یا آبمیوه نیز میل کنید. آب آلوئه‌ورا شامل ویتامین‌های مختلف، موادمعدنی و آنزیم‌های مفید برای سیستم ایمنی است. همچنین این گیاه، شامل فیبر است که به تنظیم حرکات روده و کاهش یبوست نیز کمک می‌کند و برای بیماری رفلاکس معدهمفید است.

عصاره‌ی آلوئه‌ورا به هضم غذا کمک می‌کند و برای درمان ریفلاکس معده است

شیرین بیان : این گیاه معده را با یک ماده ژل مانند پوشش می‌دهد و از تحریک آن جلوگیری می‌کند.گیاه شیرین بیان به صورت تنتور یا چای در دسترس است. ریشه‌ی شیرین بیان به صورت چای و قرص در بازار موجود است. این گیاه باید با مشورت پزشک استفاده شود زیرا حاوی ماده‌ای به نام گلیسیریزین است که ممکن است عوارض ناخواسته به همراه داشته باشد.

علاوه بر این شیرین بیان برای کاهش فشار خون نیز مفید است. قرص‌های جویدنی که از گیاه تهیه می‌شود نیز ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. این ماده باید با بزاق دهان مخلوط شود و به شکل کپسول تاثیری ندارد. قرص‌های جویدنی 1 تا 2 بار در روز پیش از غذاها باید مصرف شود.

آب گرم و آبلیموی تازه: صبح خود را با یک فنجان آب گرم و آبلیموی تازه شروع کنید. با نوشیدن این محلول با معده خالی و 15 الی 20 دقیقه قبل از خوردن صبحانه، بدن می‌تواند به طور طبیعی اسید معده را متعادل کند. این محلول برای همه بی‌خطر است رفلاکس معده مفید است.

جوش شیرین: یک قاشق جوش شیرین را در نصف فنجان آب حل کنید و بنوشید، اگرچه این محلول بدمزه است اما برای رفلاکس معده موثر است.

سنبل ختایی : گیاهی دارویی است که ریشه، میوه و دانه‌های آن خواص دارویی دارد.این گیاه به همراه 5 گیاه دارویی دیگر مصرف می‌شود و در بهبود نشانه‌های ریفلاکس معده بسیار مفید است. عصاره‌ی آن را با عصاره‌ی سیر و هویج و رازیانه مخلوط کنید و سه بار در روز هر بار یک میلی‌لیتر از آن را استفاده کنید.

سنبل ختایی گیاهی دارویی است که در بهبود نشانه‌های ریفلاکس معده بسیار مفید است

سرکه سیب: روزی یک تا دو قاشق چایخوری سرکه سیب بخورید. مخلوط سرکه سیب و عسل بسیار مفید و خوشمزه است. حتی می‌توان به جای لیمو، سرکه سیب در چای ریخت. بسیاری از مردم به اشتباه تصور می‌کنند سوء هاضمه و رفلاکس بر اثر تولید زیاد اسید معده ایجاد می شود. اما آخرین مطالعات نشان می‌دهد که بر خلاف باور مردم، این عارضه به دلیل کمبود اسیدهای لازم برای هضم کامل غذا بروز می‌کند. همچنین خوردن ترشی، ترشی کلم و سایر غذاهای ترش و اسیدی به کنترل اسید معده کمک می‌کند.

چای‌ها و دمنوش‌ها: نوشیدن چای و دمنوش بابونه، نعناع یا شنبلیله به کاهش علائم رفلاکس اسیدی کمک می‌کند.

بابونه : گل این گیاه در داروها استفاده می‌شود. ماده شیمیایی موجود گیاه بابونه سبب کاهش التهاب می‌شود. 50 قطره از تنتور این گیاه را سه بار در روز میل کنید. استفاده طولانی مدت بابونه ممکن است سبب بروز حساسیت شود.

بادرنجبویه : برای درمان نفخ معده و روده استفاده می‌شودرفلاکس معده مفید است. استفاده از این گیاه عوارض جانبی ندارد اما در صورتی که با گیاهان دیگر استفاده شود ممکن است سبب حساسیت پوستی مانند راش یا خارش پوستی شود.

بادرنجوبه برای درمان نفخ معده و روده استفاده می‌شود

جلبک دریایی فوکوس : 5 تا 10 میلی‌گرم از این گیاه که به صورت کپسول باشد سه بار در روز مصرف شود. مصرف این گیاه عوارض جانبی مربوط به مسمومیت ید در بردارد. خواص آن کمک به هضم غذا، رفع یبوست و کمک به سیستم گوارش است. در درمان نشانه‌های ریفلاکس معده بسیار مؤثر است.

خار مریم : برای درمان موقتی سوزش سرِدل استفاده می‌شود. چون سرشار از کلسیم است برای ریفلاکس اسید معده مفید است. اما بیشتر از 200 گرم از شیره‌ی آن نباید مصرف شود.

پدرام بازدید : 42 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

التهاب می تواند هر دو خوب و یا بد باشد از یک طرف، آن کمک می کند تا بدن شما نسبت به عفونت و آسیب دفاع کند اما از سوی دیگر، التهاب مزمن می تواند به افزایش وزن و بیماری منجر شود.

وب سایت رژیم سلامتی - دکتر فتحی: التهاب می تواند هر دو خوب و یا بد باشد از یک طرف، آن کمک می کند تا بدن شما نسبت به عفونت و آسیب دفاع کند اما از سوی دیگر، التهاب مزمن می تواند به افزایش وزن و بیماری منجر شود. استرس، مواد غذایی التهابی ناسالم و سطح فعالیت پایین می تواند این خطر را حتی بدتر کند با این حال، برخی از مواد غذایی در واقع می تواند به مبارزه با التهاب کمک کنند.

 

در این مقاله لیستی از 13 مواد غذایی ضد التهابی که توسط علم پشتیبانی شده است آورده می شود.

 

1. انواع توت ها

 

توت ها میوه های کوچک همراه با فیبر، ویتامین و مواد معدنی هستند.

 

 

 

اگر چه انواع مختلفی دارد برخی از انواع شایع توت ها عبارتند از:

 

توت فرنگی.

بلوبری.

تمشک قرمز.

تمشک سیاه.

 

انواع توت ها حاوی آنتی اکسیدان هایی موسوم به آنتوسیانین ها هستند این ترکیبات اثرات ضد التهابی دارند که ممکن است خطر ابتلا به بیماری را کاهش دهند. بدن شما سلول های کشنده طبیعی (NK) دارند که به حفظ سیستم ایمنی بدن شما برای عملکرد درست کمک می کند.

 

یک مطالعه نشان داد در مردانی که هر روز بلوبری مصرف می کنند سلول های NK به طور قابل توجهی بیشتر تولید می شود. در مطالعه دیگری، مردان و زنان دارای اضافه وزن که توت فرنگی می خوردند سطوح پایین تری از شاخص های التهابی خاص در ارتباط با بیماری های قلبی داشتند.

 

2. ماهی های چرب

 

ماهی های چرب یک منبع بزرگ از پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 با زنجیره بلند EPA و  DHA هستند اگر چه تمام انواع ماهی ها حاوی برخی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند ماهی های چرب بهترین منابع هستند و عبارتند از:

 

سالمون.

ساردین.

شاه ماهی.

ماهی خال مخالی.

آنچوی.

 

EPA و DHA سبب کاهش التهابات عامل سندرم متابولیک، بیماری های قلبی، دیابت و بیماری کلیه می شود. این اتفاق اینگونه می افتد که بدن این اسیدهای چرب را به ترکیبات به نام resolvins و protectins با اثرات ضد التهابی متابولیزه می کنند. در مطالعات بالینی، مردمی که ماهی سالمون یا مکمل EPA و DHA را مصرف می کردند کاهشی در (CRP) داشتند.

 

3. کلم بروکلی

 

کلم بروکلی بسیار مغذی است. این سبزی کلم، همراه با گل کلم، کلم بروکسل و کلم پیچ است. تحقیقات نشان داده است که خوردن مقدار زیادی از سبزیجات با کاهش خطر بیماری قلبی و سرطان در ارتباط است این ممکن است به اثرات ضد التهابی از آنتی اکسیدان موجود در آنها مربوط شود. کلم بروکلی غنی از سولفورافان یک آنتی اکسیدانی که با کاهش سطح سیتوکین ها و NF-KB، عامل التهاب مبارزه می کند.

 

4. فلفل

 

فلفل و فلفل تند دارای ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است که با اثرات ضد التهابی قدرتمند همراه می شود. فلفل حاوی آنتی اکسیدان کوئرستین است و نشان داده شده که سبب کاهش آسیب اکسیداتیو در افراد مبتلا به سارکوئیدوز می شود. فلفل تند حاوی اسید سیناپیک و فرولیک اسید است که ممکن است التهابات منجر به پیری سالم را کاهش دهد.

 

5. چای سبز

 

شما احتمالاً در حال حاضر شنیده اید که چای سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی هایی است که شما می توانید بنوشید. نشان داده شده است ریسک ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان، بیماری آلزایمر، چاقی و غیره را کاهش می دهد

 

بسیاری از مزایای آن به دلیل آنتی اکسیدان و خواص ضد التهابی، به ویژه ماده ای به نام اپیگالاکتوچین - 3 - گالات (EGCG) می باشد. EGCG با کاهش تولید سیتوکین پیش التهابی سبب مهار التهاب و آسیب به اسیدهای چرب موجود در سلول های شما می شود.

 

 

 

4. آوکادو

 

آوکادو یک غذای فوق العاده است آنها با پتاسیم، منیزیم، فیبر و چربی های اشباع نشده قلب سالم همراه است. آنها همچنین حاوی کاروتنوئیدها و توکوفرول، که با کاهش خطر ابتلا به سرطان در ارتباط است. علاوه بر این، نشان داده شده است که یک ترکیب موجود در آوکادو التهاب در سلول های جوان پوست را کاهش می دهد.

 

در یک مطالعه، زمانی که افراد یک تکه از آوکادو با یک همبرگر مصرف کردند سطوح پایین تری از شاخص های التهابی NF-KB و  IL-6 را نسبت به شرکت کنندگان که همبرگر به تنهایی خوردند نشان دادند.

 

7. قارچ

 

قارچ ساختار گوشتی دارند و توسط انواع خاصی از قارچ ها تولید شده اند. هزاران گونه در سراسر جهان وجود دارد اما تنها چند نوع خوراکی و رشد تجاری دارند. این انواع عبارتند از قارچ دنبلان خوراکی، قارچ های پورتوبلو و شیتک و غیره می باشد. قارچ در کالری پایین و بسیار غنی در تمام ویتامین B، سلنیوم و مس است.

 

قارچ همچنین حاوی لکتین ها، فنل ها و مواد دیگری که حفاظت ضد التهابی را فراهم می کند. یک نوع خاص از قارچ به نام قارچ شیری به طور بالقوه ممکن است درجات پایین التهاب را در چاقی کاهش می دهد.

 

با این حال، یک مطالعه نشان می دهد که پخت و پز قارچ مقدار زیادی از ترکیبات ضد التهابی آن را کاهش می دهد پس ممکن است مصرف آنها به صورت خام یا کم پخته شده بهترین باشد.

 

8. انگور

 

انگور حاوی آنتوسیانین ها، عامل کاهش التهاب است. آنها همچنین ممکن است خطر ابتلا به بیماری های مختلف، از جمله بیماری قلبی، دیابت، چاقی، بیماری آلزایمر و اختلالات چشم را کاهش دهد.

 

انگور نیز یکی از بهترین منابع رسوراترول، ترکیب با خواص درمانی بسیار است. در یک مطالعه، افراد مبتلا به بیماری قلبی که روزانه عصاره انگور مصرف داشتند کاهش ژن نشانگر التهابی از جمله NF-kB را تجربه داشتند.

 

همچنین، سطح آدیپونکتین در آنها افزایش یافته است که سطوح افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

 

 

 

9. زردچوبه

 

ادویه زردچوبه ای با، عطر و طعم خاکی قوی که اغلب در ادویه کاری و دیگر انواع غذاهای هندی استفاده می شود. توجه زیادی به محتوای ضد التهاب قدرتمندی به نام کورکومین در این ماده غذایی شده است.

 

زردچوبه در کاهش التهاب در اثر آرتروز، دیابت و بیماری های دیگر  موثر است. هنگامی که افراد مبتلا به سندرم متابولیک، روزانه 1 گرم کورکومین دریافت کردند آنها کاهش قابل توجهی در CRP نسبت به گروه دارونما را داشتند.

 

با این حال، ممکن است سخت باشد زیرا بدست آوردن کورکومین به اندازه کافی نیاز به مصرف مقدار قابل توجهی از زردچوبه به تنهایی دارد. در یک مطالعه، زنان دارای اضافه وزن که 2.8 گرم زردچوبه در روز گرفتند هیچ بهبودی در شاخص های التهابی نداشتند.

 

خوردن فلفل سیاه همراه با زردچوبه سبب افزایش اثرات آن می شود فلفل سیاه شامل پیپرین است که می تواند جذب کورکومین را تا 2000٪ افزایش دهد.

 

10. روغن زیتون

 

روغن زیتون خالص یکی از سالم ترین چربی ها است که شما می توانید مصرف نمایید. روغن زیتون سرشار از چربی های اشباع نشده است و یک جزء اصلی در رژیم غذایی مدیترانه ای، فراهم می کند که خواص درمانی متعددی دارد.

 

بسیاری از مطالعات خواص ضد التهابی روغن زیتون را تجزیه و تحلیل می کند. آن با کاهش خطر بیماری قلبی، سرطان مغز و سایر شرایط جدی سلامت در ارتباط است. در یک مطالعه رژیم غذایی مدیترانه ای، در کسانی که 1.7 اونس (50 میلی لیتر) روغن زیتون روزانه مصرف داشتند CRP و چند نشانه التهابی دیگر به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

 

اثر کانتال، یک آنتی اکسیدان موجود در روغن زیتون، با داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن مقایسه شده است. با این حال، این مهم است که به نوع روغن زیتون توجه داشته باشید خواص ضد التهابی در روغن زیتون خالص بسیار بیشتر از روغن زیتون تصفیه شده است.

پدرام بازدید : 33 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

محققان آرژانتینی می‌گویند ویروسی را كه باعث سرماخوردگی، ورم ملتحمه و برونشیت می‌شود، از نظر ژنتیكی اصلاح كرده‌اند تا بدون لطمه به بافت سالم به سلول‌های سرطانی حمله كند.

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، ایده استفاده از ویروس‌ها برای تحریك سیستم ایمنی بدن و یافتن و كشتن سلول‌های سرطانی از مدت ها قبل دانشمندان را مشغول كرده است. این علاقه در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت در مهندسی ژنتیك شدت یافته است؛ چراكه به دانشمندان اجازه می دهد ویروس‌ها را علیه تومورهای سرطانی تجهیز كنند.

دكتر اسوالدو پادجیسر، رئیس آزمایشگاه درمان سلولی و مولكولی موسسه 'له لوار' در بوئنوس آیرس ویروسی را پرورش داده است تا به سلول‌های بدخیم و همچنین به بافت بنیادی همراه تومور حمله می‌كند.

پادجیسر گفت: این ویروسی است كه ما با اصلاح ژنتیكی قابلیت آلوده سازی آن را به سلول‌های بدخیم محدود كرده‌ایم، در حالی كه اصالتا می‌تواند سلول‌های عادی را آلوده كند و باعث سرماخوردگی، ورم ملتحمه و برونشیت شود. علاوه بر تغییراتی كه ما برای محدودیت آلودگی به سلول‌های بدخیم انجام داده ام، این ویروس ژنی دارد كه پاسخ سیستم ایمنی را تشدید هم می‌كند.»

نشریه نیچر ماه اكتبر از فرآیند تایید شدن ویروس‌های ضدسرطان خبر داد. پژوهشگران امیدوارند ادامه آزمایش‌های بالینی ویروس‌های ضدسرطان مشابه و تایید نهایی آنان، باعث ایجاد انگیزه بیشتر و جذب سرمایه مورد نیاز برای توسعه این روش باشد.

به گفته پادجیسر، این ویروس‌ها در مدل‌های پیش-بالینی سرطان كه آزمایش شده‌اند، به ویژه سرطان‌های تخمدان و پوست بسیار موثر هستند. اما ویروس‌های دیگری نیز برای مبارزه با سرطان‌های لوزالمعده و روده بزرگ وجود دارند.

در همین حال، پروفسور لورنس یانگ متخصص سرطان از دانشگاه وارویك انگلیس می‌گوید كه سازوكاری برای نفوذ در سلول‌های اطراف تومور سرطانی ابداع شده است. یكی از موضوعات جالب در مورد سرطان، افزایش درك این موضوع است كه زمانی كه شما مبتلا به تومور سرطانی می‌شوید، در واقع تعداد زیادی سلول در اطراف تومور هستند كه تحت تاثیر محیط جدید، رفتار غلط از خود نشان می‌دهند.

به هر حال به عقیده وی، هنوز موانعی در برابر این روش درمانی وجود دارد. علاوه بر كاهش هزینه‌های درمانی برای همگانی ساختن آن، سیستم ایمنی شخص ممكن است به مرور زمان در مقابل مقدار معینی از دارو واكنش نشان داده و آن را كم اثر كند.

پدرام بازدید : 49 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،این دستور اداری در اجرای مصوبه شورایعالی كار، شورایعالی تامین اجتماعی و ماده 35 قانون تامین اجتماعی تنظیم و طی آن افزایش حداقل و حداكثر دستمزد سنواتی در سال 1395 و همچنین دستمزد مقطوع بیش از 270فعالیت مشمول دستمزد مقطوع، كارگران ساختمانی و رانندگان تعیین شده است. 

 

در این دستور اداری آمده است: حداقل دستمزد روزانه مبنای وصول حق بیمه بیمه شدگان مشمول قانون تامین اجتماعی به استثنای رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری و فعالیت‌های دارای دستمزد مقطوع در سال 1395 مبلغ 270 هزار و 722 ریال اعلام می ‌شود.همچنین سایر سطوح دستمزدی بر اساس آخرین دستمزد روزانه سال 1394، معادل 14 درصد افزایش می‌یابد؛ مشروط بر اینكه از حداقل دستمزد روزانه كمتر نباشد. 

 

بر این اساس، مبنای پرداخت حق بیمه آن گروه از بیمه شدگان اختیاری كه مبنای پرداخت حق بیمه آنان در سال 1394 از رقم روزانه 270هزار و 722 ریال بیشتر است، همانند سایر سطوح دستمزدی افزایش یافته است؛ مشروط بر اینكه ازحداقل دستمزد روزانه به مبلغ 270 هزار و 722 ریال كمتر نباشد. 

 

براساس این دستور ابلاغی ‌با توجه به اینكه طبق بند 3 تصویب نامه شورایعالی كار مقرر شده است، ماهیانه مبلغ یك میلیون و یكصد هزار ریال كمك هزینه اقلام مصرفی خانوار به عنوان مزایای رفاهی و انگیزه‌ای از سوی كارفرمایان به تمام كارگران اعم از دائم و موقت پرداخت شود به همین منظور كارفرمایان ذیربط می ‌بایست، هنگام تنظیم صورت مزد و مزایا نسبت به درج مبلغ یاد شده در ستون مزایای مشمول ‌همراه سایر اقلام و همچنین كسر حق بیمه متعلقه و پرداخت آن اقدام كنند. 

 

بر اساس این دستور اداری، دستمزد مقطوع روزانه رانندگان مشمول قانون تامین اجتماعی رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری معادل 351 هزار و 940 ریال، بابت رانندگان مینی بوس و سواری معادل 297 هزار و 800 ریال، سایر رانندگان و رانندگان تاكسی، وانت بار و مینی بوس درون شهری معادل 270 هزار و 722 ریال تعیین شده است. 

 

با توجه به بخشنامه شماره 7،4 مشترك فنی و درآمد، حق بیمه كارگران ساختمانی براساس سطح مهارت اعلام شده در كارت مهارت فنی آنان و بر اساس دستمزد مقطوع روزانه شغل مربوطه با اعمال ضرائب 2 /1 ، 3 /1 و 4 /1 برابر حداقل دستمزد سال 94 به ترتیب برای كارگران درجه سه 324 هزار و 870 ریال، درجه 2، 351 هزار و 940 ریال و درجه یك 379 هزار و 10 ریال محاسبه و وصول می ‌شود. 

 

با عنایت به مصوبات شوایعالی تامین اجتماعی و هیات امناء سازمان تامین اجتماعی حداكثر دستمزد روزانه مشمول كسر حق بیمه در سال جاری هفت برابر حداقل دستمزد روزانه معادل یك میلیون و 895 هزار و 54 ریال تعیین و رعایت موضوع در ماه‌های 31، 30 و 29 روزه الزامی است.

پدرام بازدید : 39 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)

 

وجود رقابت نفس‌گیر میان شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به‌ویژه فعالان بازار دستگاه‌های اندرویدی باعث شده این شرکت‌ها مجبور به کاهش قیمت‌ محصولات و در نهایت، کاهش سود بدست آمده از فروش شوند. روندی که در حال حاضر شرکت‌های مطرح مانند موتورولا، اچ‌تی‌سی و حتی ال‌جی را به چالش کشیده و به عبارت دیگر، زمین‌گیر کرده است. ضعف این برندها، افزایش قدرت اپل و البته فعالیت بیشتر شرکت‌های نوظهور و کم‌تر شناخته شده چینی را به دنبال داشته است. 

 

این امر باعث شده شرکت‌های چینی با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف (از جمله پایین‌بودن دستمزد نیروی کار و هزینه کم بازاریابی) رفته رفته بازار اندروید را به بازاری رقابتی‌تر تبدیل کنند. رقابتی که در نهایت چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت و سطح محصولات موجود در بازار، به سود مصرف کننده خواهد بود. 

 

در همین راستا، در هفته گذشته شرکت‌های هواوی و Meizu از دو گوشی هوشمند اندرویدی جدید رونمایی کردند که بررسی دقیق‌تر مشخصات آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. 

 

در هفته گذشته، شرکت هواوی از P9 محصول جدید خود در شهر لندن رونمایی کرد. فبلت جدید هواوی از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد و به سه گیگابایت رم، یو‌اس‌بی نوع C، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 955، بدنه یکپارچه آلومینیومی و دو دوربین در پشت، با رزولوشن 12 مگاپیکسل و البته در قالب همکاری با Leica تجهیز شده است. اگرچه هنوز مشخص نیست برند Leica چه قابلیت جدیدی را برای کاربران به همراه خواهد داشت داشت اما استفاده از ترکیب دو لنزی باعث بهبود کنتراست و همچنین نورپردازی بهتر سوژه، با در نظر گرفتن استفاده از سنسور دوم خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه Plus این محصول نیز در قالب تجهیز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی AMOLED، رم بیشتر و باتری با ظرفیت بالاتر روانه بازار خواهد شد. این دستگاه هوشمند از کیفیت ساختی در سطح بالا نیز به عنوان عاملی برای جلب توجه بیشتر خریداران بهره‌مند شده است. 

 

 

 

P9 در آسیا، بریتانیا و آمریکا با قیمت 635 دلار روانه بازار خواهد شد و نسخه پلاس نیز 777 دلار قیمت خواهد داشت. اگرچه این دستگاه هوشمند، قیمت آنچنان کم‌تری در مقایسه با دیگر پرچمداران اندرویدی ندارد اما هواوی پیش از این نیز بارها و بارها با عرضه محصولات قدرتمند با قیمت پایین، عملکرد خود را در این زمینه به اثبات رسانده است. 

 

دیگر شرکت مطرح چینی یعنی Meizu نیز در ادامه اجرایی کردن سیاست‌های عرضه گوشی‌های اندرویدی با قیمت پایین (و البته مشخصات سخت‌افزاری مناسب)، از M3 Note 3 به عنوان فبلتی مجهز به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دو گیگابایت رم، باتری 4100 میلی‌آمپر ساعت و پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53 رونمایی کرد. اگرچه این دستگاه را نمی‌توان رقیبی جدی برای پرچمداران قدرتمند حاضر در این سطح از بازار به حساب آورد اما مطمئنا فبلت جدید Meizu به‌خوبی نیازهای روزمره کاربران را با قیمت 125 دلار برآورده خواهد کرد.

پدرام بازدید : 37 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

کمپانی ژاپنی توشیبا از جمله برترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان است.این برند در قسمت کسب و کار کامپیوتری خود از اواسط سال 2015 درگیر حواشی است ام ظاهرا این اتفاقات بد برای توشیبا همچنان ادامه دارد.

 

 

 

کمپانی توشیبا در حال دور شدن از تولید لپ تاپ است.لپ تاپ هایی که به طور معمول در بازار عرضه شده و هدف آنها کاربران هستند.توشیبا تصمیم دارد تا با تمرکز بر روی بازار اروپا و آمریکا،بخش های اداری را در مناطق ذکر شده پوشش داده و کامپیوتر های خود را تنها در این بخش عرضه نماید.بدین ترتیب فروش لپ تاپ های این برند در بازار های جهانی متوقف خواهد شد.برندی که روزگاری اولین تولید کننده لپ تاپ در جهان بود،هم اکنون در حال توقف تولید خود است.اما ژاپن تنها بازاری خواهد بود که توشیبا همچنان در آن به تولید لپ تاپ می پردازد.

 

 

 

توشیبا اعلام کرده است که ارائه خدمات به دارندگان و خریداران لپ تاپ های باقی مانده این برند ادامه خواهد یافت و کاربران بدون کوچکترین نگرانی از این بابت می توانند از آنها استفاده نمایند اما سهام بین المللی این برند به فروش گذاشته خواهد شد.توشیبا در حال رایزنی با دیگر تولید کنندگان نوت بوک به منظور همکاری است اما هیچ گونه آینده خاصی برای آن وجود ندارد.توشیبا در حال توسعه و فروش برندهای تکرا و PORTEGE در بازار شرکت های بزرگ است.همانطور که پیشبینی می شد،توشیبا با فعالیت نسبتا ضعیف خود در سال های گذشته،بخش تولید لپ تاپ های خود را ضعیف و ناکارآمد کرده است.یکی از دلایل این اتفاق تمرکز این برند بر روی سازمان ها و اتوماسیون های اداری بوده است.پس شاید وقت آن رسیده باشد که با لپ تاپ های توشیبا خداحافظی کنیم.

پدرام بازدید : 52 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

دانش آموزی خلاق و خوش ذوق  ، یک کیس کامپیوتر چوبی با سیستم خنک کننده پیشرفته برای خود ساخته که بسیار زیبا و دوست داشتنی به نظر می رسد.وی همچنین آموزش ساخت این کیس چوبی را به اشتراک گذاشته که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

این روزها دنیای تکنولوژی بسیار پیچیده شده است و هر لحظه دستگاه جدیدی، برای عرضه به بازار نمایان می شود. رایانه های شخصی یکی از دستگاه هایی است که در زندگی روزمره افراد، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم نقش دارد. رایانه های شخصی علاوه بر افزایش قدرت، هر روز با ظاهر جدیدی به بازار عرضه می شوند که گاهی اوقات طرح های خیره کننده ای را برای کاربران ارائه می دهد. به تازگی، دانش آموزی کیس رایانه شخصی خود را از جنس چوب ساخته است که ظاهری زیبا و کاربردی را دارد.

آنطور که پیدا است این دانش آموز،  هیچ تجربه ای در کار کردن با چوب و سخت افزار کامپیوتر در سطح بالا نداشته است و از آنجا که کامپیوترهای شخصی را به لپ تاپ ها ترجیح  می داد تابستان گذشته، پروژه خود را آغاز کرد. باتوجه به گفته او، علاوه بر صرف هزینه زیاد برای قطعات کامپیوتری، زمان بسیار زیادی را صرف ساختن این کیس کامپیوتر چوبی کرده است.

 

داشتن تجربه کافی و همچنین ابزارهای حرفه ای، برای ساخت چنین قاب کامپیتوری موجب افزایش سرعت می شود، اما ظاهرا این دانش آموز فقط یک قلم و چند ابزار معمولی را برای ساخت در اختیار داشته است. او از نتیجه نهایی و تجربه کسب کرده واقعا خوشحال است و به همه کسانی که در پروژه های خود شک دارند توصیه کرده، در اجرای پروژه های خود متعهد باشند.

آموزش ساخت کیس کامپیوتر چوبی

 

این دانش آموز در آغاز پروژه خود، برای چند هفته در یک نجاری محلی مشغول به کار شده است و توانسته کیس کامپیوتر چوبی خود را با ابعاد 420mm در 420mm بسازد. لبه های جانبی با یک قلم و چکش حذف شده و عمق لازمه به سادگی ایجاد شده است. سیستم خنک کننده ( فن ها ) در بخش بالایی و پایینی کیس کامپیوتر چوبی جایگذاری شده است.

 

سیستم خنک کننده در این کیس به بهترین شکل ممکن عمل کرده و ورود و خروج هوا را بی عیب و نقص انجام می دهد. همچنین در قسمت جلویی کیس ورودی ها جایگذاری شده و بخشی را به صورت جداگانه برای کنترل سیستم خنک کننده طراحی کرده است.

 

از ورقه های آلومینومی هم برای پوشش قسمت های بیرونی استفاده شده است که به صورت سفارشی ساخته شده و برای همخوانی با اندازه کیس اصلاحات زیادی روی آن شکل گرفته است.

قدم بعدی نصب منبع تغذیه در کیس بود

 

 

برای نصب منبع تغذیه (Power Supply Unit) در این کیس از آداپتور فلزی برای سوراخ کردن و هماهنگ سازی استفاده شده است.

 

سپس برای اتصال دیوارهای آلومینیومی روی کیس از آهن های گونیایی شکل یا ال مانند ( L ) استفاده شده اما بیش از حد بزرگ به نظر می رسد.

 

دکمه پاور از هم یک فروشگاه لوازم الکترونیکی خریداری شده و با سوراخ کردن دیواره فلزی روی کیس نصب شده است.

 

نصب پانل i/o در پشت کیس

 

 

مونتاژ نهایی

 

 

تصویری از دیواره فلزی که به منظور پنهان سازی کابل های آویزان نصب شده است.

 

پس از اتمام کار چراغ های LED هم دور تا دور شیشه ای چیده شده است که ظاهری زیبا را به این کیس کامپیوتر چوبی داده است.

پدرام بازدید : 38 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

با تصویب دولت، مدت اعتبار کارت‌های شناسایی ملی تا پایان سال 1396 تمدید شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت با تشکر از اقدامات انجام شده در زمینه مسایل زیست محیطی و تلاش برای رفع آلودگی هوا، اظهار داشت: مبارزه با آلودگی هوا و مخاطرات ناشی از آن، از روز نخست در دستور کار این دولت قرار گرفته است و امیدوارم با اقدامات پیشگیرانه و اهتمام جدی همه دستگاه‌های اجرایی متناسب با منشأ آلودگی‌ها به گونه‌ای اقدام شود که آثار آن برای مردم ملموس باشد.

 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان حفاظت محیط زیست، در این جلسه هیات وزیران که به ریاست رییس جمهوری برگزار شد، گزارشی را از پدیده آلودگی هوا در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، هندیجان، سوسنگرد و ماهشهر و بروز مشکلات تنفسی برای مردم، ارایه کردند.

 

در این گزارش، از تأثیر پوشش گیاهی بومی، گروه گیاهان و اسپورهای قارچی در رطوبت ناشی از باران به عنوان یکی از منشأهای آلودگی و تشدیدکننده‌ مشکل تنفسی برای ساکنان شهرهای مذکور، یاد شده است و حذف بنزین پتروشیمی، نصب سیستم پایش لحظه‌ای و کنترل مستمر وضعیت آلایندگی، تکمیل طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت که منجر به ممانعت از سوزاندن حداقل 6 میلیون فوت مکعب گاز ترش همراه نفت خواهد شد، توزیع سوخت استاندارد گازوییل و بنزین یورو 4، نصب 15 دستگاه جدید سنجش آلودگی هوا و اتخاذ تدابیر لازم برای هرس به موقع و درست پوشش گیاهی به عنوان اقدامات اجرایی دستگاه‌ها برای بهبود وضعیت آلودگی مورد تاکید قرار گرفت.

 

در ادامه جلسه، با تصویب دولت مدت اعتبار کارت‌های شناسایی ملی تا پایان سال 1396 تمدید شد. هیأت دولت با توجه به مدت اندک باقیمانده از زمان اعتبار اولین کارت‌های شناسایی ملی (تا پایان سال 1394) و نیز لزوم اختصاص زمان بیشتر برای صدور کارت هوشمند ملی برای آحاد جامعه و جایگزینی آن با کارت شناسایی ملی این تصمیم را اتخاذ کرد.

 

هیأت وزیران همچنین با افزایش سرمایه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مبلغ 43 هزار و 400 میلیارد ریال به مبلغ 48 هزار و400 میلیارد ریال از محل اندوخته احتیاطی موافقت نمود.

 

تصویب پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص اصلاح آیین‌نامه اجرایی یکی از مواد قانون رفع موانع تولید موضوع نحوه انتشار اوراق صکوک اجاره، بازپرداخت سود و تضمین آن توسط دولت و شرکت‌های دولتی ذی‌ربط، از دیگر مصوبات جلسه هیات وزیران بود.

 

در این جلسه همچنین گزارش کمیسیون اقتصاد درخصوص «لایحه ساماندهی سهام عدالت موضوع اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (44) قانون اساسی» از سوی اعضای دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به گذشت هشت سال از اجرای طرح سهام عدالت و قرار گرفتن در نقطه عطف این طرح یعنی آزادسازی سهام، پیش‌نویس لایحه یاد شده را به هیأت وزیران ارایه داده است. هیات دولت پس از بحث و بررسی کلیات موضوع، ادامه بررسی آن را به جلسه آینده موکول کرد.

پدرام بازدید : 46 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در نامه‌ای به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: این شرکت نسبت به واگذاری ۷.۸۳ درصد سهام شرکت نوین‌اندیشان سرآوا پارس به سرمایه‌گذاران خارجی به ارزش ۶ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۹۱۷ یورو اقدام کرده است.

شرکت توسعه صنعتی ایران 2سال پیش بخشی از سهام شرکت نوین‌اندیشان سرآوا پارس، فعال در حوزه تجارت الکترونیک و اپلیکیشن‌های موبایلی را خرید. میزان اولیه سهام شرکت توسعه صنعتی ایران در شرکت نوین‌اندیشان سرآواپارس، 15درصد بود که پس از انجام معامله اخیر این میزان به 6.44درصد تقلیل یافته است. شرکت نوین‌اندیشان سرآوا پارس، مالک عمده سهام سایت‌هایی چون دیجی‌کالا، کافه‌بازار و آواتک است. سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران با وجود 240هزار نفر در ترکیب سهامداری‌اش بزرگ‌ترین شرکت بورس به لحاظ تعداد سهامداران است.

طبق توضیح مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران به سازمان بورس، کاهش میزان مالکیت سهام این شرکت در نوین‌اندیشان سرآوا پارس به 2دلیل رخ داده است: 1- فروش بخشی از سهام شرکت فوق به سرمایه‌گذاران سوئدی 2- افزایش سرمایه شرکت نوین‌اندیشان سرآواپارس و ورود سرمایه‌گذاران خارجی به مجموعه سهامداران این شرکت.

براساس نامه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران وجه معامله مزبور در 4قسط تاپایان سال 2016میلادی دریافت خواهد شد. قسط اول معادل یک‌چهارم کل مبلغ، در تاریخ 14فروردین95 مقارن با پایان فصل اول میلادی به‌صورت ارزی در حساب بانکی شرکت وصول و قطعیت معامله محرز شد.

به گزارش همشهری آنلاین بهای تمام‌شده سهام واگذار شده معادل 47میلیارد ریال و درآمد واگذاری سرمایه‌گذاری براساس نرخ ارز روز 16فروردین در بازار آزاد معادل 205میلیارد ریال و براساس نرخ ارز رسمی معادل 173میلیارد ریال است که رقم آن با توجه به نرخ تسعیر ارز در زمان وصول اقساط تعدیل خواهد شد. مبلغ دقیق سود واگذاری درصورت‌های مالی ادواری براساس نرخ واقعی تسعیر و گزارش خواهد شد.

پدرام بازدید : 0 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، مزیتی که کسب و کار سنتی دارد وجود یک فضای اداری است و این محیط نیاز به یک سری کارمند دارد که اهدافشان را برای پیشبرد در جریان کاری قرار داده و در نهایت موفق شوند بنابراین کسب و کار اینترنتی به نسبت نوع سنتی آن ملزم به داشتن دفتر کاری یا تعداد زیادی کارمند نیست. 

 

اما حتی کسانی هم که از دنیای ارتباطات و تکنولوژی برای راه اندازی کسب و کارشان استفاده نمودند و به نوعی بخش اعظم کارشان از طریق اینترنت انجام می شود تمایل دارند که دفتر کاری برای خود و کارمندان داشته باشند و ترجیحا کار را در یک فضای اداری پیش ببرند. 

 

در واقع وجود یک فضای فیزیکی و اداری برای انجام کار لازم است مگر اینکه تعداد کارمندان محدود باشد یا اینکه شما خودتان یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کرده باشید و محصولات خانگی یا هنری تان را به فروش برسانید. 

 

قطعا کسب و کار اینترنتی برای افراد بسیار آسان تر از راه اندازی یک کسب و کار در فضای اداری است. اما معایبی که این نوع از تجارت دارد شاید ارتباط غیر مستقیم با مشتریان باشد مثلا شما در فضای یک شرکت میتوانید مشتری ها را ببینید یا با آنها تلفنی صحبت کنید اما در فضای مجازی مشتری باید به صورت آنلاین با شما در ارتباط باشد و محصولات مورد نظرش را خریداری کند. 

  

کسب و کار مجازی و اینترنتی بسیار قابل انعطاف است و در صورت تبلیغات فراوان و آگاهی به افراد میتواند رونق بگیرید و پس از مدتی کار و تلاش و درآمد زایی میتوانید یک دفتر کوچک هم بزنید و کارمندان را اضافه کنید. در اصل این تکنولوژی است که راه درآمد زایی را برای افراد آسان نموده است. 

 

کسب و کار مجازی یا همان کسب کار اینترنتی که باعث به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی متعدد شده است باید پویا باشد به این صورت که مشتری بتواند برای خرید محصول به فروشگاه اعتماد کند در اصل پشتیبانی سایت و فروشگاه باید همیشه فعال باشد تا مشتری سوالات خود را به راحتی بپرسد و ایمیل های مختلفی مه برای فروشگاه فرستاده میشود مرتب چک شده و مثل یک فضای اداری مشتری باید با شما در ارتباط باشد. 

 

راه اندازی کسب و کارهای کوچک در قالب فضای اینترنتی حتما نیاز به وجود یک شرکت ندارد اما بد نیست شما یک فضای اداری کوچک هم داشته باشید و در آن فضا مشغول به کار شوید یا اینکه پشتیبانی قوی داشته باشید که مشتریان بهتر بتوانند با شما در ارتباط باشند داشتن یک فضای اداری کوچک حتما نشان از معتبر بودن نیست اما اگر بتوانید راه های ارتباطی با مشتری را راحت تر و در دسترس تر قرار دهید مشتری با خیال آسوده خرید می کند.

پدرام بازدید : 32 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

سازمان بهداشت جهانی به تازگی تحلیلی را منتشر کرده که نشان می‌دهد مصرف گوشت قرمز و گوشت فرآوری شده با احتمال ابتلا به سرطان در ارتباط است، اما این بدان معنا نیست که شما برای همیشه باید با برگرها و استیک‌ها خداحافظی کنید.

 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرادید، شایعات پیرامون سرطان زا بودن گوشت قرمز کم نیست. اگر شما هم از طرفداران انواع استیک هستید، پس بهتر است این گزارش را بخوانید تا به پاسخ بسیاری از سوالاتتان دست پیدا کنید.

 

به گزارش ریدرز دایجست، سازمان بهداشت جهانی به تازگی تحلیلی را منتشر کرده که نشان می‌دهد مصرف گوشت قرمز و گوشت فرآوری شده با احتمال ابتلا به سرطان در ارتباط است، اما این بدان معنا نیست که شما برای همیشه باید با برگرها و استیک‌ها خداحافظی کنید.

 

1. آن مطالعه دقیقا چه می‌گوید؟

آژانس بین‌المللی پژوهش‌های سرطانی (IARC) که از زیرمجموعه‌های سازمان بهداشت جهانی محسوب می‌شود، بیش از 800 مطالعه را برای یافتن ارتباط بین گوشت قرمز و سرطان بررسی کرده است. در این مطالعه افراد زیادی از سراسر جهان، از نژادها و با رژیم‌های غذایی مختلف، شرکت داشتند.

 

پژوهشگران دریافتند که مصرف روزانه سه اونس گوشت قرمز (حدودا 85 گرم) می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ (و گاهی اوقات سرطان لوزالمعده و پروستات) را تا 17 درصد افزایش دهد. به عبارتی، به ازای مصرف هر یک و نیم اونس گوشت قرمز در روز، احتمال ابتلای فرد به سرطان روده بزرگ تا 18 درصد بیشتر می‌شود. آژانس بین‌المللی پژوهش‌های سرطانی گوشت قرمز و گوشت فرآوری شده را در کنار نور آفتاب، مشروبات الکلی و تنباکو در پنج گروه عوامل منجر به سرطان قرار داده است.

 

گوشت قرمز (گوشت گاو، گوشت گوساله، گوشت خوک، گوشت گوسفند و گوشت بز) در دسته «احتمالا سرطان زا برای انسان» و گوشت فرآوری شده (بیکن، سوسیس و هات داگ) در دسته «سرطان زا برای انسان» قرار گرفتند. جالب است که گوشت فرآوری شده در کنار تنباکو به عنوان عامل سرطان زا قرار دارد اما این مسئله بدان معنا نیست که مصرف همبرگر به اندازه مصرف سیگار خطرناک باشد. گفتنی است پژوهش انجام شده توسط آژانس بین‌المللی پژوهش‌های سرطانی بر اساس شواهد علمی مواد سرطان زا صورت گرفته و نه بر اساس احتمال واقعیِ ابتلا به سرطان.

 

2. اگر گوشت بخورم، سرطان می‌گیرم؟

محققان می‌گویند که هنوز نیازی نیست با خوردن ساندویچ برای صبحانه خداحافظی کنید. آژانس بین‌المللی پژوهش‌های سرطانی در گزارش خود ننوشته که مصرف چه میزان گوشت قرمز مفید است، اما محققان بخش سلامت می‌گویند که حد وسط را در این باره باید گرفت.

 

جان یوانیدیس، مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌ها در دانشگاه استنفورد در گفتگو با نیویورک تایمز گفت: «به نظرم خیلی مهم است که مردم را از مصرف گوشت قرمز نترسانیم.» داریوش مظفریان، رئیس دانشکده علوم تغذیه در دانشگاه تافتس نیز در گفتگو با NPR گفت که هنوز مدارک کافی برای تجویز مقادیر معین گوشت قرمز در دست نیست. با این حال، وی پیشنهاد می‌کند که ماهی یک یا دو مرتبه گوشت فرآوری شده و هفته‌ای یک تا دو مرتبه نیز گوشت غیر فرآوری شده می‌توان مصرف کرد.

 

3. آیا برخی گوشت‌ها سالم‌ترند؟

گوشت راسته همیشه می‌تواند انتخاب شماره یک شما باشد. این مسئله هم در مورد گوشت قرمز و هم در مورد مرغ صحت دارد. جالب است بدانید که بخش‌های فربه‌تر جانوران حاوی مقادیر بیشتر چربی اشباع شده و کلسترول است که با بیماری‌های قلبی، دیابت و مرگ زودرس در ارتباط است.

 

بر روی برخی گوشت‌های موجود، میزان چربی درج شده است. اگر هم قصد خرید استیک را دارید، آن‌هایی را انتخاب کنید که ظاهرا چربی کمتری دارند. همچنین مصرف سوسیس و موارد مشابه را کم کنید، زیرا آن‌ها حاوی مقادیر بالای چربی اشباع شده و سدیم هستند.

 

4. آیا نوع طبخ گوشت اهمیت دارد؟

مختصر بگوییم: بله همین‌طور است. چندین مطالعه وجود دارد که طبخ گوشت قرمز در دمای بالا که منجر به زغالی شدن آن می‌شود، می‌تواند منجر به تشکیل ترکیبات سرطان زا شود. این ترکیبات پس از اثر گذاشتن بر روی DNA می‌تواند باعث تشکیل سرطان در بدن شخص شود.

 

پژوهش انجام شده در دانشگاه مینوستا نشان داد که مصرف منظم گوشت زغالی شده می‌تواند احتمال ابتلای فرد به سرطان لوزالمعده را تا 60 درصد افزایش دهد. اگر همچنان دوست دارید که گوشت را کباب کنید، سعی کنید گوشت مستقیما در معرض شعله‌های آتش قرار نگیرد. همچنان سعی کنید که آن را مرتبا بچرخانید. در ضمن فراموش نکنید که گوشت را پیش از کباب کردن بخوابانید. مطالعه انجام شده در موسسه آمریکایی پژوهش‌های سرطانی نشان داد که خواباندن گوشت به مدت 30 دقیقه می‌تواند احتمال تشکیل ترکیبات شیمیاییِ سرطان زا را در آن کم کند.

 

بخش‌های زغالی یا سوخته شده گوشت می‌تواند حاوی ترکیبات شیمیایی و سرطان زا باشد.

 

5. بهتر نیست "گیاه خوار" شویم؟

لزوما نه. گوشت قرمز منبع مقوی برای دریافت پروتئین، ویتامین و مواد معدنی است. بدن برای انجام فعالیت‌ها و همچنین تقویت دستگاه ایمنی به این نوع منابع احتیاج دارد. اگر گوشت را کاملا از چرخه غذایی خود حذف کنید، در واقع مواد مغذی را کنار گذاشته‌اید که سلامت کلی بدنتان به آن‌ها وابسته است

پدرام بازدید : 28 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

معاون وزیر کار، ساماندهی آزمون‌های عملی مهارت آموزی شغلی را برای اجرا از ابتدای سال ۹۵ ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین سازگارنژاد با ابلاغ دستورالعملی به ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان‌ها با تأکید بر اهمیت و نقش بسزای آزمون‌های عملی در فرایند ارزشیابی کارآموزان و ضرورت نظارت بر اجرای دقیق این آزمون تأکید کرد برنامه ساماندهی آزمون‌های عملی از ابتدای سال ۹۵ در اولویت اصلی دفتر ارزشیابی مهارت قرار گیرد و اداره سنجش استان با نظارت مدیر کل نسبت به پیش بینی تمهیدات مورد نظر اقدام نماید.

معاون وزیر کار اظهارداشت: در مکاتبه مذکور تأکید شده که تقویم آزمون‌های عملی در طول سال ۹۵ تهیه و به مراکز جهت اجرا ابلاغ شود. ضروری است حداکثر یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، زمان دقیق آزمون عملی کارآموز مشخص شده باشد. زمان‌بندی آزمون عملی باید طوری طراحی شود که حداکثر سه هفته پس از اعلام نتایج کتبی، آزمون عملی فرد اجرا و نمره وی وارد پورتال شود. این دستور شامل کلیه دوره های آموزشی مانند طرح ۱۸ ماهه نیز می شود.

سازگارنژاد افزود: از جمله تمهیداتی که به منظور ارتقای فرآیند برگزاری آزمون های عملی سنجش مهارت در نظر گرفته شده، آماده سازی و قابل استفاده بودن بانک اطلاعاتی آزمونگران درون و برون سازمانی آن اداره کل به تفکیک شهرستان و حرفه  و شناسایی افراد متعهد و متخصص جهت نظارت بر آزمون‌های عملی و تشیکل بانک اطلاعاتی مربوطه است.

پدرام بازدید : 48 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

تلفن هوشمند بلک‌بری PRIV یکی از جدیدترین محصولاتی است که اخیرا معرفی شده و در پایان سال میلادی گذشته، در واقع یکی از مهم‌‌ترین و شاید تنها راه بازگشت بلک‌بری به بازار بود. به دلیل بهره بردن این محصول از سیستم‌عامل اندروید، توجه خاصی از طرف بسیاری افراد به آن معطوف شد. بلک‌بری با استفاده از سیستم‌عامل اندروید، به نوعی تبر بر ریشه‌ی سیستم‌عامل انحصاری خود زد. البته این محصول در زمان عرضه، توجهات را به خود جلب کرد و بسیاری دوست داشتند بفهمند سرانجام سیستم‌عامل اندروید بر روی یک گوشی بلک‌بری، چگونه از آب درخواهد آمد. این محصول در واقع باعث شد جایگاه شرکت کانادایی مورد اشاره در بازار موبایل‌های هوشمند به سمت جلو پیش‌ رود. برخی پیش‌بینی‌ها خبر از فروش کم این دستگاه می‌دهند و اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند بلک‌بری PRIV فروش ضعیفی را در بازارها تجربه خواهد کرد.

 

امروز قرار است بلک‌بری بر اساس برنامه‌ی زمانبندی‌ شده، گزارشات مالی خود را برای سه‌ماهه‌ی پایانی منتشر کند و انتظار می‌رود جزئیاتی هم در مورد اینکه فروش و عرضه‌ی گوشی جدید PRIV چه تاثیراتی بر آن داشته ارائه شود.

 

بر اساس تحلیل‌های Wells Fargo و پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته توسط آن، اعلام شده که ۸۵۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند بلک‌بری PRIV در طول این سه‌ماهه به فروش خواهد رسید. تحلیل‌گران می‌گویند که فروش این محصول جدید باعث خواهد شد تا درآمد بلک‌بری در این دوره‌ی مالی نسبت به پیش‌بینی‌های وال‌استریت بیشتر باشد. بخصوص وقتی مبلغ ۵۷۱ میلیون دلار را با رقم پیش‌بینی شده ۵۶۵ میلیون دلار مقایسه کنیم. با توجه به پیش‌بینی‌های یاد شده باید منتظر ماند و دید که واقعیت به کدام یک از آن‌ها نزدیک خواهد بود. البته به دلیل اینکه بلک‌بری PRIV فقط قرار است در ۲۰ کشور عرضه شود، شاید همین عامل، باعث شود تا میزان فروش آن تحت‌تاثیر قرار بگیرد و کمتر از مبالغ اعلام شده باشد. البته در برخی خبرها نیز اعلام شده که شاید عرضه‌ی این گوشی تا ۳۱ کشور افزایش یابد و بنابر آنچه تا کنون مشخص شده، احتمالا در ماه فوریه سال میلادی جاری شاهد معرفی تلفن هوشمند بلک‌بری PRIV خواهیم بود. در خبر و پیش‌بینی دیگری، اعلام شده درآمد نرم‌افزاری شرکت کانادایی مورد بحث به ۵۰۰ میلیون دلار خواهد رسید. باز هم به این نکته باید اشاره کنیم که مبالغ و رقم‌های یاد شده فقط پیش‌بینی هستند و باید منتظر ماند تا ببینیم در واقعیت چه پیش خواهد آمد و گوشی بلک‌بری PRIV چه میزان مورد توجه افراد قرار خواهد گرفت.

پدرام بازدید : 38 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

مهر: دکتر هدایت حسینی با اشاره به اخرين مطالعات بين المللي انجام شده بر روي حدود ٢٠ ميليون نفرر جمعيت از  ١٨٦ كشور جهان  اظهار داشت: وزن ساكنين جهان در ٤٠ سال اخير رو به افزايش  است بطوریکه چاقي يكي از مهمترين مشكلات سلامتی بشر در قرن حاضر  محسوب می شود.

 

وی  ادامه داد: در حال حاضر تخمين زده مي شود حدود ٦٥٠ ميليون نفر در دنيا دچار مشكل چاقي هستند كه از اين تعداد ٢٦٦ ميليون نفر آن را مردان و ٣٧٥ ميليون را زنان تشكيل مي دهند.

 

حسینی همچنین افزود: بررسي ها نشان داده است ميزان شيوع  چاقي در زنان بيشتر از مردان است بطوريكه در حال حاضر ١٠.٨ درصد مردان و ١٤.٩ درصد زنان در دنيا مبتلا به چاقي هستند. اين در حالي است كه ٢.٣ درصد مردان و ٥ درصد از زنان دچار چاقي شديد هستند.

 

وی پيش بيني کرد: در صورت  ادامه این روند، ميزان چاقي دنيا در ١٠ سال آينده ١٨ درصد به مردان  و ٢١ درصد به زنان خواهد رسيد.

 

حسینی با بیان اینکه چاقي زمينه ساز إيجاد بسياري از بيماري هاي غير واگير است گفت: اين پديده  هزینه  زيادي بر نظام سلامت جهاني در كشور هاي مختلف وارد مي نمايد.

 

رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور همچنین تصریح کرد: در طی همين ۴۰ سال اخير كمبود وزن در مردان از ١٣.٨ درصد به ٨.٨ درصد و در زنان ميزان كمبود وزن از ١٤.٦ درصد به ٩.٧ درصد تقليل پيدا كرده است كه این مطلب بیانگر آن است که افزايش وزن و چاقي در دنياي امروز مشكلات سلامتي بيشتري را نسبت به كمبود وزن براي سلامت جوامع بشري  در بردارد.

 

وی در ادامه به معضل چاقی در کشورمان نیز پرداخت و عنوان کرد: ایران نيز در چاقي كم و بيش از همين الگوي جهاني پيروي مي كند به همین دلیل و براي تعيين دقيق ميزان اضافه وزن، چاقي و چاقي شديد در كشور، انستيتو تحقيقات تغذيه اي و صنايع غذايي كشور در چهار محور، برنامه مراقبت غذا و تغذيه را در راستاي برنامه هاي مبارزه با بيماري هاي غير واگير وزارت بهداشت را در سال ٩٥ در كشور به اجرا در خواهد آورد تا بر اساس تعيين وضع موجود امكان مداخلات بهداشتي دقيق و بر اساس شواهد فراهم شود.

 

حسینی در پایان توجه به ميزان غذا و كالري دريافتي از طريق مواد غذايي و فعاليت بدني كافي روزانه را دو توصيه مهم براي جلوگيري از افزايش وزن و چاقي برشمرد.

پدرام بازدید : 42 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

بررسی مقاومت گوشی های هوشمند در برابر آزمایش ها و تست‌های مختلف همیشه یکی از موضوعات پر طرفدار نزد کاربران بوده است چرا که آنها بدون صرف هیچ هزینه ای می توانند از کیفیت بدنه و دیگر  قطعات سخت افزاری موجود در آن گوشی اطلاع پیدا کنند. جذابیت این موضوع هنگامی چند برابر می شود که این گوشی محصولی از اپل باشد. در ادامه با یک بررسی ویدیویی از استحکام گوشی iPhone SE همراه باشید.

 

 

 

به تازگی ویدیویی از سوی سایت های خبری مختلف منتشر شده است که مقاومت گوشی iPhone SE، جدیدترین محصول اپل، در برابر آزمایش های خراش، حرارت و انعطاف پذیری را به تصویر می کشد. همانطور که در این ویدیو قابل مشاهده است این گوشی در تست انعطاف پذیری با شکست روبرو می شود چرا که بدنه آن از قسمت دکمه های تنظیم میزان صدا با ضعف بزرگی روبرو است. با توجه به این ویدیو، به نظر می رسد که اپل این بار از سری آلومینیوم های مرغوب 7000 در تولید بدنه این گوشی استفاده نکرده است.

 

اما جدیدترین محصول از گوشی های آیفون اپل، در دو تست خراش و حرارت بسیار بهتر عمل می کند. در حالی که در تست خراش، پنل جلویی گوشی مشابه با گوشی گلکسی اس 7 آسیب می بیند دکمه ها و دیگر قسمت ها از استحکام مناسبی برخوردار هستند.

پدرام بازدید : 58 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

گلکسی اس 7 گوشی پرچمدار سامسونگ است که در دو نسخه‌ی اکسینوس و اسنپدراگون وارد بازار شده. اما به تازگی اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ نشان از وجود نسخه‌ی مجهز به هلیو ایکس 20 و هلیو ایکس 25 ساخت مدیاتک دارد. LPIC نوروز با تخفیف ویژه 

به تازگی نسخه‌ی جدیدی از گلکسی اس ۷ در تست بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که نشان از احتمال وجود نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۰ و ۲۵ مدیاتک از پرچمدار سامسونگ دارد.

 

کد این گوشی SM-G930W8 است که در سه نسخه به ثبت رسیده است. G930 مربوط به نسخه‌ی این گوشی است که در کانادا عرضه شده. همان‌طور که می‌بینید این گوشی در سه نسخه‌ی مختلف، دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای یا ده هسته‌ای مدیاتک است.

 

 

 

این دو نسخه از پردازنده‌های مدیاتک، با نام‌های هلیو ایکس ۲۰ و هلیو ایکس ۲۵ شناخته می‌شوند. هلیو ایکس ۲۵ در واقع نسخه‌ی اورکلاک هلیو ایکس ۲۰ است که توانسته عملکردی مشابه نسخه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ اس ۷ داشته باشد. البته نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۰ دارای ۳ گیگابایت رم است.

 

در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد استفاده از پردازنده‌های مدیاتک را دارد یا خیر و روزهای آینده، درستی یا اشتباه بودن این مورد را تعیین خواهند کرد.

پدرام بازدید : 43 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

 قبل از این قرار بود نیکلاس هولت بازیگر مطرح یکی دو سال اخیر سینما، در این نقش ویژه و غیرمتعارف ظاهر شود.

 

تیم دونفره چارلی مک داول و جاستین لادر، کار نگارش فیلمنامه فیلم را انجام داده اند. خود چارلی مک داول به عنوان کارگردان، پشت دوربین «اکتشاف» قرار خواهد گرفت.

داستان فیلم در باره موضوعی است که سال هاست ذهن بشری دانشمندان را به خود معطوف کرده است و به بحث در باره زندگی پس از مرگ می پردازد.

سگل در این داستان فرزند یک دانشمند است که در کنار پدرش در باره احتمالات زندگی پس از مرگ، تحقیق و کار می کند. رابرت ردفورد بازیگر کلاسیک سینما، نقش پدر سگل را بازی خواهد کرد.

کلید فیلمبرداری «اکتشاف» تا سه هفته دیگر زده می شود. کل صحنه های آن در داخل یک جزیره دوردست و کم سکنه فیلمبرداری خواهد شد.

سازندگان فیلم در باره علت کناره گیری نیکلاس هولت از این پروژه، توضیحی نداده اند.

پدرام بازدید : 53 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

با شروع اکران فیلم‌های سینمایی در نوروز 94، رقابت نزدیکی میان فروش برخی از فیلم ها اتفاق افتاده است در سالهای اخیر می‌توان گفت برای اولین بار است که در نهمین روز از فرودین ماه سال 1395 فیلم سینمایی «پنجاه کیلو آلبالو» موفق شد به فروش میلیاردی دست یابد و بعد از گذشت 12 روز از سال نو فیلم های اجتماعی و جدی که در اکران نوروزی جای گرفتند نیز توانستند به فروش میلیاردی دست یابند.

 

این روزها سالن های سینماها رونق بسیار خوبی را شاهد هستند با توجه به این مهم که قیمت بلیت سینماها در ایام نوروز با حداکثر قیمت بلیت تعیین شده از سوی سازمان سینمایی به مخاطبان ارایه می شود اما مخاطبان یک بار دیگر نشان دادند که اگر فیلمی با سلیقه و خواست آن ها تطابق داشته باشد می تواند مخاطب را به سالن سینما بکشاند. برخی معتقدند تنها فیلم های کمدی این روزها با فروش و اقبال مخاطب مواجه است اما وقتی توجه مخاطبان را به فیلم های اجتماعی با موضوع انقلاب  (بادیگارد) را شاهد هستیم به این نکته مهم دست می یابیم فیلم اگر دغدغه درستی از بچه های انقلاب و مسایل پیرامون آن داشته باشد مورد توجه مخاطب قرار می گیرد. فروش مناسب فیلم «بادیگارد» و سانس های فوق العاده این فیلم که تا 3 بامداد ادامه دارد گواه این مدعا است.

 

فروش خوب سینماها را سالن داران تایید می کنند و تعدادی دلیل فروش خوب سینماها را  کم شدن برنامه های مفرح و جذاب رسانه ملی دانستند و عده ای نیز سرمای هوا و سفرهای کم نوروزی را دلیل اقبال خوب مخاطب از سالن های سینما دانستند. این در شرایطی است که برخی کارشناسان معتقدند فروش خوب فیلم های سینمایی به دلیل چیدمان درست فیلم ها در اکران نوروزی و اکران فیلم های اول و دوم برگزیده از نگاه تماشاگران (بادیگارد و ابد و یک روز) در اکران نوورزی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش3 برابری سینما ایران

 

امیرقطبی مدیرسالن سینما ایران درباره اقبال مخاطب از فیلم های نوروزی گفت: امسال رونق خوبی در سینماها شاهد هستیم. اگر به صورت آماری بخواهم اقبال مخاطبان را توضیح دهم باید به این مهم اشاره کنم ظرف ده سال اخیر فروش روزانه سینما ایران در ایام نوورز بین 7 تا 10 میلیون تومان بوده است اما در ایام نوروز امسال شاهد فروش فیلم در این سالن سینما بالای 30 میلیون تومان بودیم . حضور مخاطبان را تا پاسی از شب (1:30 بامداد) ادامه داشته است.

 

وی درباره فروش فیلم های نوروزی در سینما شکوفه نیز گفت: سینما شکوفه هم همین روند را داشته است فیلم های نوروزی در سالهای گذشته 5 یا 6 میلیون تومان روزانه می فروختند اما امسال با فروش روزانه 23 تا 24 میلیون تومان روزانه شاهد هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی سینما سروش با فیلم های نوروزی

 

علی عاشوری مدیر سینما سروش از اقبال مخاطبان از فیلم های اکران نوروزی ابراز رضایت کرد و گفت: در ماه های آخر سال گذشته (1394) بیراه نیست اگر بگویم که فروش فیلم ها برای سالن سینما سروش هیچ صرفه ای نداشت و در حد صفر بود و چند ماه گذشته حقوق کارکنان سینما را از جیب پرداخت کردیم . اما از ابتدای سال جدید فروش فیلم‌ها بسیار خوب بود.

 

وی ادامه داد: ما در سالن سروش سه فیلم پنجاه کیلو آلبالو، ابد و یک روز و  من سالوادور نیستم  را به نمایش گذاشتم که به طور متوسط شبی 10 میلیون تومان فروش داریم.  و تا پاسی از شب میزبان علاقمندان سینما هستیم. فیلم های نوروزی موجب معرفی سالن سینما سروش به مخاطبان شد.

 

عاشوری تاکید کرد: هوای سرد و جاده های شلوغ باعث شده است که تهران نسبت به سالهای گذشته کمترخلوت شود و همین امرباعث فروش فوق العاده فیلم ها تا 3 بامداد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا سعیدی پور مدیر پردیس سینما آزادی اقبال مخاطبان از سالن های سینما را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در اکران نوورزی امسال فروش فوق العاده خوب فیلم‌ها را نه تنها در سینما آزادی بلکه در  پردیس های دیگر و سالن های سینما هم شاهد بودیم .

 

وی درباره فروش فیلم ها در سالن آزادی گفت: اقبال مخاطبان به قدری است که آخرین سانس سینما آزادی ساعت 3:30 دقیقه بامداد است و تا 5:30 سالن سینما باز است و مخاطبان برای صرف صبحانه به منازلشان مراجعت می کنند جالب است که در تمام سانس ها سالن مملو از جمعیت است.

 

سعیدی پور ادامه داد: آمار و ارقام فروش سالن سینما آزادی حاکی از فروش تقریبا دو برابری سینما آزادی در ایام نوروز امسال است . ما در یک روز فروش  95 میلیون تومانی را تجربه کردیم که در ایام نوروز سابقه نداشته است در سال های گذشته بالاترین آمار فروش یک روز فیلمها  در سینما آزادی  نزدیک به 50 میلیون تومان بود که امسال تقریبا دو برابر شده است.  و این نشان از این مهم دارد که مخاطب اگر فیلم خوب و نزدیک به سلیقه اش را در سینما ببیند حتما از سالن ها استقبال می کند و فیلم را در سالن سینما دنبال می کند.

پدرام بازدید : 48 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

گوگل نیوز یکی از ابزارهای افزایش ترافیک است که اغلب نادیده گرفته می‌شود و شرکت‌ها هنگام تهیه راهبرد محتوا حتی آن را در نظر هم نمی‌گیرند. در ادامه به اهمیت‌های انتشار خبر رسمی در گوگل نیوز برای بالاتر رفتن در رتبه گوگل می‌پردازیم.


گوگل نیوز که در سپتامبر 2002 تاسیس شد و تاکنون حدود 30 زبان زنده دنیا را پوشش می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های گوگل به شمار می‌رود، چراکه این سرویس، اخبار را از منابع معروف و معتبر در یک جا گرد می‌آورد و کاربران را از زحمت مراجعه به سایت‌های خبری مختلف، برای کسب اخبار در حوزه‌های گوناگون بی‌نیاز می‌کند.

 

گوگل نیوز اخبار خود را از بیش از 25000 منبع جمع‌آوری می‌کند و در هفته بیش از یک میلیارد خواننده دارد. چه پتانسیل قدرتمندی! به علاوه، نتایج گوگل‌نیوز در بالای صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می‌شود و اغلب پیش از نتایج غیرتبلیغاتی قرار می‌گیرد. پس مخاطبین مورد نیازتان به راحتی شما را پیدا خواهند کرد.و با توجه به غربالگری‌های گوگل بر روی محتواهایی که بر روی گوگل‌نیوز قرار می‌گیرد، این ترافیک می‌تواند به جامعه هدف شما کاملا نزدیک باشد.

بسیاری از بهبوددهندگان رتبه جستجو مدعی هستند که مقالاتی که در گوگل نیوز منتشر می‌شوند موجب افزایش اعتبار سایت منتشر کننده آن مقاله در گوگل می‌شود. قرار گرفتن در صفحه‌ای مثل گوگل‌نیوز که ارائه‌کنندگان جستجو آن را به عنوان سوابق وقایع قلمداد می‌کنند تنها باعث ایجاد مزیت برای سایت شما و استحکام نتایج جستجو برای آن می‌شود.

 

چگونه به گوگل نیوز راه یابید؟


 

حتما لازم نیست که سایت خود را در گوگل‌نیوز به ثبت برسانید تا از گوگل‌نیوز لینک دریافت کنید به این دلیل که به دلیل پروسه‌ها و فیلترینگ‌های زیاد به سختی می‌توان سایت خود را در گوگل نیوز ثبت کرد. یک روش برای گرفتن لینک از گوگل‌نیوز ثبت محتوا به عنوان خبر در سایت خبری «اخبار رسمی» است، به دلیل کسب اعتبار لازم سایت خبری اخبار رسمی از گوگل نیوز تمام محتواهای منتشر شده در این سایت خبری در گوگل نیوز منتشر می‌شود. در حال حاضر قرار دادن خبر بر روی سایت خبری «اخبار رسمی» کاملآ رایگان است و فقط کافی است در اخبار رسمی ثبت نام کنید.

 

با استفاده از خبر رسمی به دلیل بازبینی توسط تیم تحریریه «اخبار رسمی» محتوا شما با کیفیت‌های مناسب و به همراه نام تجاری، لوگو و اطلاعات از کسب‌وکار شما در گوگل نیوز قرار خواهد گرفت. همچنین با استفاده از انتشار محتوای شما به صورت خبر رسمی در گوگل نیوز  نام تجاری شما به عنوان منبعی با محتوای با ارزش برای روزنامه‌نگاران و خبرنگارانی که به دنبال محتوای با ارزش هستند شناخته می‌شود. بدین ترتیب خبرنگاران همیشه به دنبال بدست آوردن محتواهای کسب‌وکار شما هستند.

پدرام بازدید : 39 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)

نتایج یک پژوهش دانشگاهی نشان داد هنجارهای ذهنی و خودسودمندی بر پذیرش خرید اینترنتی موثر است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، همگام با دنیای مدرن، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در پی آن هستند تا محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنتی و با صرف وقت و هزینه بسیار کمتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و از این لحاظ گوی سبقت را در دنیای امروزی از رقبا بربایند. 

 

صرف نظر از امکانات و ویژگی‌هایی که هر عرضه‌کننده کالا یا خدمات باید دارا باشد تا بتواند در عرصه تجارت الکترونیک وارد شود، به نظر می‌رسد پذیرش افراد جامعه نیز از این تکنولوژی عامل بسیار مهمی در موفقیت این پدیده است. 

 

خرید اینترنتی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های تجارت الکترونیک اگر توسط مصرف کنندگان مورد پذیرش واقع نشود، منجر به عدم کارآیی و نتیجه‌بخشی فعالیت تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات در دنیای مجازی خواهد شد. از این حیث شناخت عواملی که در پذیرش خرید اینترنتی موثر هستند می‌تواند در ترویج این فناوری مفید باشد. 

 

هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیر عوامل رفتار برنامه ریزی شده بر پذیرش خرید اینترنتی است. جامعه مورد مطالعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی انتخاب گردیدند. عوامل رفتار برنامه‌ریزی شده عبارتند از ریسک درک شده، هنجارهای ذهنی و خودسودمندی. 

 

ریسک بیانگر میزان خطری است که خریدار در هنگام انجام خرید اینترنتی احساس می‌کند. هنجارهای ذهنی، نظرات و عقاید اطرافیان در مورد فرد است و اینکه فرد چقدر به این نظرات اهمیت می‌دهد و خودسودمندی دانش، توانایی و امکاناتی است که فرد برای انجام یک خرید اینترنتی در خود سراغ دارد. 

 

از این میان تاثیر عامل ریسک بیش از بقیه برآورد گردیده است. از نتایج فرعی این تحقیق همچنین اثبات تاثیر هنجار بر ریسک، هنجار بر خودسودمندی و تاثیر متقابل ریسک و خودسودمندی بر یکدیگر است.

 

این پژوهش با عنوان "بررسی تاثیر عوامل رفتار برنامه‌ریزی شده بر پذیرش خرید اینترنتی" بر دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکترای دانشگاه فردوسی توسط محسن بنای زحمتی، دانشجوی دانشگاه فردوسی در مقطع کارشناسی‌‌ارشد رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازریابی، انجام گرفت و استاد راهنمای وی محمد لگزیان بود.

پدرام بازدید : 35 پنجشنبه 05 فروردین 1395 نظرات (0)

بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت Zauba فاش شده، سامسونگ در حال تست نسخه اکتیو پرچمدارش با نام گلکسی اس ۷ اکتیو (Galaxy S7 Active) و به شماره ی شماره مدل SM-G891A است.

 

ایوان بلس توئیتی را منتشر کرده که مربوط به سایت واردات و صادرات هندوستان (Zauba) می شود. بر این اساس گفته می شود که سامسونگ محصولی را با شماره مدل SM-G891A تست می کند. از آن جا که گلکسی اس ۶ اکتیو شماره مدل SM-G890A را داشت، بر این اساس به نظر می رسد که شماره مدل مذکور مربوط به گلکسی اس ۷ اکتیو است.

 

 

 

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که Evan Blass در توئیتش شماره مدل مذکور را به تغییر ساده SKU نیز مربوط دانسته است که با این اوصاف شماره مدل مذکور مربوط به دستگاه جدیدی نمی شود. اصلی ترین ویژگی گلکسی اس ۶ اکتیو به ضد آب بودن آن مربوط می شد که حال پرچم دار جدید این شرکت با نام گلکسی اس ۷ از این قابلیت بهره می برد. اما احتمالا در نسخه اکتیو این محصول شاهد مقاومت بیشتری در برابر ضربات خواهیم بود و دستگاه نیز از باتری بزرگ تری استفاده خواهد کرد. احتمالا این تلفن هوشمند از باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و این در حالی است که گلکسی اس ۶ اکتیو دارای باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بود.

 

بر اساس لیست Zauba، این دستگاه با شماره مدل SM-G891A دارای نمایشگر ۵.۱ اینچی است که این سایز برابر با نسخه اصلی گلکسی اس ۷ است. البته بر اساس اطلاعاتی که امروز منتشر شده این محصول تحت اپراتوری AT&T عرضه خواهد شد. در سایت Zauba این تلفن هوشمند ۳۵۹.۹۰ دلار قیمت خورده است. البته قیمت خرده فروشی آن فعلا مشخص نیست و بهای مذکور به احتمال زیاد مربوط به واردات این گوشی به هندوستان بوده است.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فروشگاه اینترنتی
  • جامعه مجازی تک فیس
  • با جهان
  • قیمت ساخت فروشگاه اینترنتی
  • اپلود تصاویر
  • add link
  • دانلود اهنگ جدید
  • پایگاه چرخک
  • اپلود عکس
  • بک لینک قوی
  • خبرگذاری کارون
  • عنوان وب سایت شما
  • سلطان وب
  • ثبت اگهی ویژه
  • کیمیا رنک
  • پایگاه لینک هوشمند اینترنتی
  • افزایش رتبه گوگل و الکسا
  • خرید ادکلن اصل
  • باغ تالار
  • عطر
  • دارالترجمه رسمی
  • دکوراسیون داخلی
  • فروشگاه کامران استور ( به زودی )
  • تبادل لینک حرفه ای
  • مجلات و مقالات علمی
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک
  • گیره کوچک بینی
  • خرید کفش اسپورت
  • کانال تلگرام
  • خرید کفش اسپورت
  • گیره کوچک بینی
  • تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • دنیای مقالات ونرم افزارها
  • فروشگاه بزرگ کامپیوتر
  • فروشگاه انلاین برنامه ونرم افزارهای روز
  • فروشگاه انلاین دانلودفایل
  • ایستگاه اگهی یوتجارت وکاریابی
  • فروشگاه انلاین سایت یوتجارت
  • فروشگاه انلاین سایت یوتجارت
  • زیرمجموعه گیری برای بخش فروشندگان
  • زیرمجموعه گیری برابر استگاه اگهی
  • زیرمجموعه گیری برای ایستگاه بازاریابی
  • دانلود فایل
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 461
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 6,282
  • بازدید کلی : 64,339
  • کدهای اختصاصی

    > احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

    > تناسب اندام

    > سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام (تالیف شفیعی مازندرانی)همراه با پاسخ ن

    > نرم افزار ولید سازی بانک ایمیل (valid)

    > پایان نامه رابطه ی کمال گرایی امید به زندگی و بهداشت روانی بر رضایت زن

    > پک آموزش فارسي اعلام حريق و دزدگیر و سيستمهاي مدار بسته و غیره

    > بانك ايميل 13200 تايي مخصوص بازاريابان

    > عوامل موفقیت تحصیلی

    > نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه

    > بانک اطلاعات فروشندگان کاغذ و کارتن

    > احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

    > تناسب اندام

    > سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام (تالیف شفیعی مازندرانی)همراه با پاسخ ن

    > عوامل موفقیت تحصیلی

    > پایان نامه رابطه ی کمال گرایی امید به زندگی و بهداشت روانی بر رضایت زن

    > نرم افزار ولید سازی بانک ایمیل (valid)

    > آموزش کاردستی ساخت مجسمه وعروسک ومیوه های خمیری

    > نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه

    > بانك ايميل 13200 تايي مخصوص بازاريابان

    > پروژه ماشین آلات (کارشناسی ارشد مدیریت ساخت دانشگاه امیر کبیر)