loading...
دانلودفایل
پدرام بازدید : 56 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

مجری برنامه 90 در برنامه دوشنبه شب شوخی کوچکی هم با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال داشته است.

 

به این مطلب امتیاز دهید81.6%18.4%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در آیتم طنز 90 درجه این هفته، عادل فردوسی پور با محمد مایلی کهن هم شوخی کرد. کسی که در چند سال اخیر انتقادهای تندی از فردوسی پور به خاطر حمایت بیش از حد وی از کارلوس کی روش داشت.

 

فردوسی پور با نمایش لبخند مایلی کهن در حین بازی پرسپولیس و ملوان، در این بخش گفت: «شنیدن خبر استعفای کی روش، لبخند را به لب مایلی کهن نشانده است.»

 

در ادامه هم بخشی از رقص مربوط به سریال قهوه تلخ مهران مدیری را پخش کرد و حس حاجی مایلی را از شنیدن خبر جدایی کی روش در این آیتم طنز روایت کرد.

پدرام بازدید : 29 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

وزنه برداری ایران در سال 94 روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت که شاید بتوان گفت لحظات تلخ آن بیشتر از اتفاقات شیرین خودنمایی می کند.

 

به گزارش ایسنا، سال 94 برای وزنه برداری ایران سال پر افت و خیز و البته سرنوشت سازی بود. وزنه برداری روزهایی چون انتخابات ریاست فدراسیون ، مصدومیت بهداد سلیمی، تلاش برای کسب سهمیه المپیک را پشت سر گذاشت و از بازنشسته شدن سهراب مرادی تا ناکامی بزرگ در مسابقات جهانی امریکا و لغو برگزاری اردوی تیم ملی به دلیل بی پولیو از همه مهمتر کنار گذاشتن کادر فنی آن هم در فاصله چهار روز تا پایان سال از دیگر ماجراهایی بود که باعث شد وزنه برداری روزهای پر حاشیه ای را داشته باشد.

 

آغاز سال 94 با برگزار نشدن اردوی تیم ملی

 

در نخستین روزهایی آغاز سال 94 در حالی که باید وزنه برداران نوجوان آماده شرکت در مسابقات جهانی می شدند ، از خانه نظاره گر برگزاری این رقابتها شدند و شاید بتوان گفت شرکت نکردن در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2015 آخرین ترکشی بود که از سوی فدراسیون رضازاده نثار رده های پایه شد.

 

اما تیم ملی بزرگسالان که سال سرنوشت سازی پیش رو داشت نیز سال جدید را به خوبی آغاز نکرد به طوری که زمزمه ی استعفا بهمن زارع و هادی پانزوان باعث برگزار نشدن اردوی تیم ملی شد و حتی صدای اعتراض نفراتی چون کیانوش رستمی و بهداد سلیمی را نیز درآورد. در نهایت طباطبایی که آن زمان سرپرست فدراسیون بود، حسین توکلی را با حفظ سمت (سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان) به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب کرد و پس از اردوی تیم ملی بالاخره تشکیل شد.

 

... و علی مرادی بر صندلی ریاست نشست

 

وزنه برداری هفتم اردیبهشت برگزاری مجمع اتخاباتی را داشت که شاید مهمترین اتفاق برای وزنه برداری بود که این انتخابات نیز چندان کم حاشیه برگزار نشد. حسین رضازاده که تصمیم داشت باز هم ریاست فدراسیون را عهده دار شود، برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد اما یک مانع بزرگ به نام دوشغله بودن برسر راهش قرار داشت. وزارت ورزش پای حرف خود مبنی براینکه رضازاده برای حضور در انتخابات باید از شورای شهر استعفا دهد تا آخرین لحظه ایستاد و رضازاده که نمی خواست شورای شهر را از دست بدهد در نهایت تسلیم شد و یک روز مانده به انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.

 

در مجمع وزنه برداری یکی از اتفاقات قابل توجه حضور گودرزی و سجادی به طور همزمان بود که اولین مجمعی بود که وزیر معاون قهرمانی هر دو در آن حضور داشتند. نتیجه انتخاب به نفع علی مرادی شد و او با 24 رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد ،احمد سعادتمند جدی ترین رقیبش 8 رای و کوروش باقری یار دیرینه حسین رضازاده نیز 5 رای آوردند.

 

پس از انتخابات باید تیم های ملی سر و سامانی می گرفت که حسین توکلی در تیم بزرگسالان ماندگار شد. محمد حسین برخواه در رده نوجوانان و سجاد انوشیروانی در رده جوانان به عنوان سرمربی منصوب شدند.

 

پایان غیبت دوساله در مسابقات قهرمانی جوانان جهان

 

حسین توکلی آخرین وظیفه اش را به عنوان سرمربی جوانان انجام داد و با تیم چهار نفره جوانان راهی مسابقات جهانی 2015 شد. تیم جوانان بعد از غیبیت دوساله در این رقابتها شرکت کرد که دو مدال نقره و برنز مجموع توسط علی میری و پیمان جان به دست آمد. ایوب موسوی چهارم و رضا دهدار پنجم شد.

 

حسین توکلی با بازگشت از لهستان به همراه مهدی پانزوان و محسن بیرانوند به عنوان دستیارانش، تمام تمرکز خود را بر روی تیم بزرگسالا ن گذاشت و اولین آزمون پیش روی او مسابقات قهرمانی آسیا 2015 بود. توکلی در این رقابتها با ترکیب کامل و با استفاده از نفراتی که با تجربه و جوان بودند به میدان رفت و در این رقابتها ایران با دو مدال برنز مجموع (مجید عسکری، علی هاشمی) و یک مدال نقره مجموع(بهادر مولایی) به کار خود پایان داد. جابر وسجاد بهروزی به ترتیب با مقام های هفتم و نهم عملکرد ضعیفی ارائه کردند وعلی میری و امیر حقوقی هردو هفتم شدند.در این مسابقات موضوعی که بیش از هر چیزی خودنمایی می کرد افتادن مکرر وزنه ها از دستان ملی پوشان وزنه برداری بود که نگرانی ها را برای مسابقات جهانی دو چنداد کرده بود.

 

سهراب مرادی چهره ناکام سال 94

 

پس از مسابقات قهرمانی آسیا بحث بازنشسته بودن سهراب مرادی پیش آمد و گفته شد این وزنه بردار توسط فدراسیون قبلی بازنشسته اعلام شده و امکان حضورش در مسابقات جهانی آمریکا و حتی بازی های المپیک وجود ندارد . هر چند که رضازاده به هیچ عنوان زیر باراین موضوع نرفت اما سهراب مرادی که بارها در تمرینات با رکوردشکنی برای حریفان خط و نشان می کشید به دلیل مشخص نبودن تکلیفش هر روز بی انگیزه تر می شد و در نهایت یک هفته مانده به آغاز مسابقات جهانی رسما اعلام شد که او نمی تواند در این رقابتها شرکت کند.

 

در شرایطی که موضوع بازنشسته بودن سهراب مرادی وزنه برداری را دچار چالش کرده بود ، مصدومیت سلیمی نیز شوک دیگری به وزنه برداری ایران وارد کرد . سلیمی به دلیل اسیب دیدگی از ناحیه زانو علاوه بر این که مسابقات جهانی ر از دست داد، بلکه باید تحت عمل جراحی نیز قرار می گرفت.

 

سه چراغ قرمز برای ایران در خاک آمریکا

 

پس از اتفاقاتی که برای مرادی، سلیمی و محمدپور رخ داد، تیم ملی با ترکیب هفت نفره و ناقص برای شکار شش سهمیه المپیک قدم در خاک هیوستون گذاشت اما عملکردی دور از تصور عاید وزنه برداری ایران شد.

 

افتادن وزنه ها از دستان ملی پوشان ایران در مسابقات جهانی هم تکرار نشد و نتیجه آن مقام بیست وهفتمی مجید عسکر، اوت شدن رسول تقیان، جابر بهروزی و نواب نصیر شلال ، مقام شانزدهمی بهادر مولایی و هشتمی علی هاشمی بود. مدال نقره کیانوش رستمی تنها اتفاق خوب وزنه برداری ایران بود . البته رستمی دو مرتبه هم به شکستن رکورد دوضرب جهان حمله کرد که موفق به رکورد شکنی نشد. پس از توزیع سهمیه های المپیک نیز پنج سهمیه نصیب ایران شد تا برخلاف المپیک لندن با یک سهمیه کمتر به ریو برود.

 

اما مسابقات جهانی حاشیه های خاص خود را هم برای ایران داشت که مهمترین آن موافقت تاماش آیان با تغییر برگزاری مسابقات جام فجر از بهمن94 به خرداد95 هم چنین حضور سهراب مردی در مسابات پان امریکن بود تا بتواند با حضور در این رقابت ها جواز حضور در المپیک را به دست آورد. از دیگر اتفاقات این بود که علی مرادی عذر جورج زالای مجارستانی و مربی سفارش شده تاماش آیان را خواست و قرار شد ایوان گارچف بلغارستانی به عنوان مشاور کارش را در این آغاز کند.

 

یکی دیگر از حاشیه های مسابقات جهانی از دست رفتن رکوردهای جهانی رضازاده توسط وزنه بردار روس بود که البته این اتفاق فقط چند ماه دوام داشت و با مثبت شدن تست دوپینگ این وزنه بردار دوباره رکوردها به حالت قبل بازگشت.

 

سال بی دوپینگ

 

وزنه برداری ایران در رقابتهای بین المللی سال بدون دوپینگی داشت و آزمایش هیچ کدام از وزن برداران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان مثبت اعلام نشد که این یکی ازاتفاقات خوب برای وزنه برداری در سال 94 بود.

 

بی پولی بهانه لغو اردوی تیم ملی

 

با پایان یافتن مسابقات جهانی و انتقاد هایی که به عملکرد ایران وارد بود در نهایت در ترکیب تیم ملی تغییراتی ایجاد شد و نفراتی چون عسکری، بهروزی ، تقیان و نصیرشلال که همیشه پای ثابت اردوی تیم ملی بودند، کنار گذاشته شدند.البته اردوی تیم ملی نیز که باید هر چه زودتر تشکیل می شد تا تیم برای میدان بزرگتری به نام المپیک آماده می شد، به گفته مسئولان فدراسیون به دلیل بی پولی دو مرتبه لغو شد، هر چند که به این تصمیم فدراسیون نیز انتقاداتی وارد بود با این حال وزنه برداران 19 دی دوباره وارد اردو شدند.

 

تیز خلاص فدراسیون در سال 94

 

در واپسین روزهای سال و در حالی که تمام رسانه ها وارد تعطیلات خود می شدند ، شورای عای فنی تصمیم گرفت کادر فنی تیم ملی بزرگسالان را برکنار کند و اردوی تیم ملی از این پس زیر نظر سجاد انوشیروانی باشد. این اقدام تامل برانگیز شورای عالی فنی در حالی رخ داد که تنها تا المپیک 5 ماه زمان باقی مانده است و معلوم نیست چه بر سر وزنه برداری آن هم در آستانه المپیک که بر روی مدال های حساب شده است، پیش خواهد آمد.

پدرام بازدید : 25 سه شنبه 25 اسفند 1394 نظرات (0)

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران که از ناحیه آرنج مصدوم بود، تحت عمل جراحی قرار گفت.

 

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید محمدپور در جریان رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری که پیش از اعزام به مسابقات جهانی آمریکا انجام شد، از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی دید. در ابتدا عنوان شد که او نیاز به جراحی ندارد اما چند ماه پس از گذشت آن اتفاق مشخص شد که او باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. حتی صحبت از اعزام او به خارج از کشور نیز بود که در نهایت با برگزای کمیسیون پزشکی تصمیم بر این شد که او در در ایران عمل حراجی شود. 

 

 

محمدپور که بارها از انجام نگرفتن عمل جراحی اش گلایه داشت، در نهایت پس از گذشت 5 ماه از مصدوم شدنش تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون باید منتظر باشد که پزشکان در روزهای آینده چه نظری در مورد وضعیت او و بازگشتش به وزنه برداری می دهند.

پدرام بازدید : 29 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران  آغاز شد که در پایان بازی توپی از روی خط درواره ها عبور نکرد.

 

این دیدار که با وجود رایگان اعلام کردن طبقه دوم ورزشگاه آزادی با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه نشده بود، با حملات پی درپی اما بدون برنامه دو تیم آغاز شد، البته مهمترین اتفاقات این بازی را در دقایق ابتدایی نیمه اول مدافعان دو تیم رقم زدند که با دفع‌های اشتباه توپ می‌رفتند تا به تیم های خود گل به خودی بزنند.

 

در ادامه سجاد شهباز زاده در دقیقه ۳۲ بازی طی یک فرار پاس فوق العاده‌ای به امید ابراهیمی داد که این بازیکن  با بی‌دقتی از دست داد.

 

تیم فوتبال پدیده نیز در نیمه اول این دیدار چشم به ضد حملات داشت که یکی دو مرتبه موقعیت‌های نصفه و نیمه ای به دست آورد اما از آنها استفاده نبرد. ضمن اینکه روزبه چشمی در دقیقه ۴۰ این دیدار مصدوم شد که پرویز مظلومی را وادار به تعویض کرد و خرسندنیا از دقیقه ۴۲ به جای چشمی به میدان رفت.

 

با شروع نیمه دوم ضربه سر محسن کریمی را روشنگر دروازه بان تیم پدیده از روی خط دروازه برگرداند که در ادامه بازیکنان استقلال نتوانستند روی ریباند آن توپ را گل کنند.در دقیقه 64 این دیدار محسن یوسفی روی  یک ضربه ایستگاهی سانتر عالی داشت که مهاجمان پدیده قدر این فرصت را ندانستند.

 

در دقیقه 72 بازی بیات به جای محسن یوسفی برای پدیده به میدان آمد تا رضا مهاجری در خط حمله خود روح تازه ای دمیده باشد. در آنسوی میدان هم پرویز مظلومی آرش برهانی را به جای محسن کریمی به میدان فرستاد تا از انگیزه و سرعت این بازیکن باتجربه استفاده کند که البته برهانی در ادامه عملکرد خیلی خوبی نداشت.

 

در ادامه هر دو تیم با حملات پراکنده و بدون انسجام روی دروازه حریف خود موقعیت هایی را خلق کردند که نتیجه ای در پی نداشت و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا با تساوی ذوب آهن و استقلال خوزستان پرسپولیس برای بازگشت به جمع مدعیان امیدوار شود.

 

 

 

پدرام بازدید : 24 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

مهدی رجب زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان همراه با تیمش سه شنبه در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان میزبان تیم لخویا قطر هستند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جمعه شب مهدی رجب زاده در منزلش میزبان اعضای تیم فوتبال ذوب آهن بود.

 

او در تازه ترین پست اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشته است:"به نام حضرت دوست، سلام

 

دیشب میزبان بچه های تیم بودیم، امیدوارم بهشون خوش گذشته باشه.

 

جا داره از همسرم که خیلی زحمت کشیدین تشکر ویژه کنم و همچنین از خانواده آقا سید بهرام علوی که صمیمانه کمک حالمون بودن.

 

التماس دعا، یا علی ع مدد"

پدرام بازدید : 29 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

فشار خوردن 4 گل از تراکتورسازی به اماراتی ها به قدری زیاد بود که مربیان این تیم کنار زمین سیگار می کشیدند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تراکتورسازی تبریز در یک بازی کاملا یک طرفه مقابل الجزیره امارات به برتری 4 بر صفر دست یافت. فشار تراکتوری ها به تیم اماراتی به قدری زیاد بود که مربیان این تیم کنار زمین سیگار می کشیدند.

پدرام بازدید : 25 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم پرسپولیس سرانجام پذیرفت که مقابل دوربین کری معروف را برای استقلالی ها بخواند.

 برانکو ایوانکوویچ عکسی از برانکو که پرسپولیسی ها منتظرش بودند

به این مطلب امتیاز دهید90.9%9.1%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در روزهایی که برانکو ایوانکوویچ تازه به پرسپولیس آمده بود هنوز به خاطر سرمربیگری اش در تیم ملی سعی داشت وجهه ملی اش را حفظ کند و به درخواست های فراوان برای کری خواندن با عدد 6 پاسخ منفی می داد.

 

حالا با گذشته چندین ماه از قرارداد سرمربی کروات با سرخ های پایتخت و گذراندن روزهای شیرین و البته دشوار گذشته، گویا وی موافقت کرده که با دستانش عدد 6 را روبروی دوربین نشان بدهد تا تصویری مورد پسند هواداران پرسپولیس از خود برجای بگذارد.

پدرام بازدید : 25 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

؛ هادی مهدوی کیا  درباره اینکه گفته می شود مسئولین استقلال درباره فاتون توسکی با برادرش (مهدی مهدوی کیا) تماس گرفته اند اظهار داشت: واقعیت این است که مسئولین استقلال به طور مستقیم با مهدی صحبتی انجام ندادند. من با آقای خدایی که مسئولیت البسه ورزشی 361 را بر عهده دارد از قبل در رابطه بودم. او که مدیر اجرایی باشگاه استقلال هم است با من تماس گرفت و تصورم این بود که می خواهد بر سر لباس های ورزشی با من صحبت کند اما درباره توسکی پرسید و خواست که از مهدی بپرسم او چطور بازیکنی است.

 

وی ادامه داد: من اصلا توسکی را نمی شناختم. وقتی ماجرا را با مهدی مطرح کردم فکر می کردم او ظرف ماه های گذشته مثلا در هامبورگ حضور داشته که استقلالی ها فکر می کنند توسکی را می شناسند. برادرم به من گفت با توسکی 9 سال پیش همبازی بوده و اصلا عقلانی نیست درباره این بازیکن نظری بدهد.

 

هافبک سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا خودش هم مشاوره ای درباره توسکی به استقلالی ها نداده خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین کاری نه از سوی من و نه از سوی برادرم انجام نشده است. مگر مهدی دلال است که درباره یک بازیکن نظری بدهد؟

 

هادی مهدوی کیا درباره اینکه گفته می شود احتمال دارد برادرش سرپرست فدراسیون فوتبال شود بیان داشت: از این صحبت ها پیرامون مهدی زیاد است. خبرهای عجیبی که نمی تواند درست باشد. با شناختی که من از او دارم هیچ وقت حاضر نمی شود برای یک ماه سرپرست فدراسیون فوتبال شود. او حتی قبل از اینکه به هامبورگ برگردد و در تیم های پایه این تیم مربیگری کند چند پیشنهاد برای مربیگری در ایران داشت اما این پیشنهادها را قبول نکرد. نظرش این بود که باید مربیگری را اصولی جلو ببرد. خبر سرپرستی اش هم بسیار عجیب است.

 

وی درباره فعالیت های آکادمی کیا تاکید کرد: کارمان را در آکادمی جلو می بریم. بازیکنان خیلی خوبی را شناسایی کرده ایم و همین حالا به جرات می گویم نزدیک به پنجاه بازیکن 12،13 ساله در آکادمی حضور دارند که نسبت به سن شان سطح بالا فوتبال بازی می کنند. بسیار به آینده خوش بین هستیم و امیدوارم هدفی که برای خودمان و این نفرات ترسیم کرده ایم در آینده محقق شود.

 

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به محو شدن ناگهانی یادگار رستمی پسربچه ای که با گلزنی هایش در تورنمنت های فراقاره ای خیلی ها را متعجب کرد گفت: یادگار همچنان روز گذشته به فوتبالش در آکادمی کیا ادامه می دهد. او پسر خیلی خوبی است و مانند تمام بازیکنان آکادمی ما کارش را دنبال می کند. انشاالله آینده خوبی در انتظار این نفرات خواهد بود.

 

مهدوی کیا در پایان درباره شرایط تیم پرسپولیس افزود: خاندان مهدوی کیا همه پرسپولیسی هستند و طبیعی است که ریز به ریز نتایج این تیم را دنبال می کنم. از حضور برانکو در پرسپولیس بسیار خوشحال هستم. چراکه تیم شرایط خوبی پیدا کرده و همه ما امیدوار هستیم که به روزهای اوج خود برگردد. مدت ها بود پرسپولیس شرایط خوبی نداشت اما الان خوشبختانه تیم رو به بهبود است.

پدرام بازدید : 25 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

؛ هادی مهدوی کیا  درباره اینکه گفته می شود مسئولین استقلال درباره فاتون توسکی با برادرش (مهدی مهدوی کیا) تماس گرفته اند اظهار داشت: واقعیت این است که مسئولین استقلال به طور مستقیم با مهدی صحبتی انجام ندادند. من با آقای خدایی که مسئولیت البسه ورزشی 361 را بر عهده دارد از قبل در رابطه بودم. او که مدیر اجرایی باشگاه استقلال هم است با من تماس گرفت و تصورم این بود که می خواهد بر سر لباس های ورزشی با من صحبت کند اما درباره توسکی پرسید و خواست که از مهدی بپرسم او چطور بازیکنی است.

 

وی ادامه داد: من اصلا توسکی را نمی شناختم. وقتی ماجرا را با مهدی مطرح کردم فکر می کردم او ظرف ماه های گذشته مثلا در هامبورگ حضور داشته که استقلالی ها فکر می کنند توسکی را می شناسند. برادرم به من گفت با توسکی 9 سال پیش همبازی بوده و اصلا عقلانی نیست درباره این بازیکن نظری بدهد.

 

هافبک سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا خودش هم مشاوره ای درباره توسکی به استقلالی ها نداده خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین کاری نه از سوی من و نه از سوی برادرم انجام نشده است. مگر مهدی دلال است که درباره یک بازیکن نظری بدهد؟

 

هادی مهدوی کیا درباره اینکه گفته می شود احتمال دارد برادرش سرپرست فدراسیون فوتبال شود بیان داشت: از این صحبت ها پیرامون مهدی زیاد است. خبرهای عجیبی که نمی تواند درست باشد. با شناختی که من از او دارم هیچ وقت حاضر نمی شود برای یک ماه سرپرست فدراسیون فوتبال شود. او حتی قبل از اینکه به هامبورگ برگردد و در تیم های پایه این تیم مربیگری کند چند پیشنهاد برای مربیگری در ایران داشت اما این پیشنهادها را قبول نکرد. نظرش این بود که باید مربیگری را اصولی جلو ببرد. خبر سرپرستی اش هم بسیار عجیب است.

 

وی درباره فعالیت های آکادمی کیا تاکید کرد: کارمان را در آکادمی جلو می بریم. بازیکنان خیلی خوبی را شناسایی کرده ایم و همین حالا به جرات می گویم نزدیک به پنجاه بازیکن 12،13 ساله در آکادمی حضور دارند که نسبت به سن شان سطح بالا فوتبال بازی می کنند. بسیار به آینده خوش بین هستیم و امیدوارم هدفی که برای خودمان و این نفرات ترسیم کرده ایم در آینده محقق شود.

 

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به محو شدن ناگهانی یادگار رستمی پسربچه ای که با گلزنی هایش در تورنمنت های فراقاره ای خیلی ها را متعجب کرد گفت: یادگار همچنان روز گذشته به فوتبالش در آکادمی کیا ادامه می دهد. او پسر خیلی خوبی است و مانند تمام بازیکنان آکادمی ما کارش را دنبال می کند. انشاالله آینده خوبی در انتظار این نفرات خواهد بود.

 

مهدوی کیا در پایان درباره شرایط تیم پرسپولیس افزود: خاندان مهدوی کیا همه پرسپولیسی هستند و طبیعی است که ریز به ریز نتایج این تیم را دنبال می کنم. از حضور برانکو در پرسپولیس بسیار خوشحال هستم. چراکه تیم شرایط خوبی پیدا کرده و همه ما امیدوار هستیم که به روزهای اوج خود برگردد. مدت ها بود پرسپولیس شرایط خوبی نداشت اما الان خوشبختانه تیم رو به بهبود است.

پدرام بازدید : 39 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

 به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، خسرو حیدری 4 هفته دور از میادین؛ این اولین خبر درباره مصدومیت مدافع راست استقلال و تیم ملی بود. خبری که هواداران این بازیکن را نگران کرد تا سریعا به صفحه شخصی اش بروند و از او در این باره بپرسند. استقلال در برهه حساسی به سر می برد و ردیف شدن بازی های سخت پشت سر هم، علت اصلی نگرانی هوادارن بعد از مصدومیت حیدری بود. خسرو امسال فصل موفقی را سپری کرد و طبیعی بود که نبودش، برای مظلومی ناراحت کننده باشد. در این بین خبرهایی هم منتشر شد که البته دلخوری این بازیکن را به همراه داشت اما حیدری دیروز با انگیزه تر از همیشه به کلنیک دکتر نوروزی رفت تا دوران مصدومیت را پشت سر بگذارد.

 

خسرو قبل از بازی دوستانه با پدیده مشهد، در حین گرم کردن آسیب دید. مصدومیت او هم در ناحیه عضلات ساق پشت پا بود. حیدری به همین خاطر نتوانست در دیدار دوستانه برای آبی ها به میدان برود. پس از آن بود که خبر دوری 4 هفته ای خسرو مطرح شد و حتی خبر رسید او بازی با نفت تهران را هم از دست داده است. ولی دیروز این موضوع رد شد، چراکه به گفته دکتر نوروزی به احتمال فراوان خسرو تنها دو هفته از میادین به دور باشد. او در این باره توضیح می دهد: «خسرو خیلی انگیزه دارد. روزی سه جلسه فیزیوتراپی می کند و دوست دارد هر چه زودتر به میادین بازگردد. تیم به خسرو نیاز دارد و به همین دلیل واقعا با انگیزه کار می کند...»

 

حیدری بازی ذوب آهن را که این هفته برگزار می شود، از دست داده است. او در بازی روز 18 بهمن مقابل استقلال اهواز هم که البته بازی حساسی نیست، غایب است ولی به احتمال بسیار زیاد مقابل نفت تهران دوباره به ترکیب استقلال بازمی گردد. پیش بینی اولیه این بود که خسرو بازی روز 25 بهمن مقابل تیم منصوریان را هم از دست می دهد ولی به گفته پزشک استقلال، او به احتمال فراوان در این مسابقه بازی می کند. این خبر خوبی برای استقلالی هاست و بدین ترتیب، حیدری تنها در دو مسابقه کنار آبی ها نخواهد بود./خبرآنلاین/110

پدرام بازدید : 34 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش هنرآنلاین؛سیدعلی صالحی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از دیدار ناگهانی خود با مجری معروف برنامه ورزشی نود، در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 

این دیدار ناگهانی با حضور امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون تکمیل شد.

 

سید علی صالحی نوشت: "یک دیدار اتفاقی در مجموعه ورزشی ...."

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فروشگاه اینترنتی
  • جامعه مجازی تک فیس
  • با جهان
  • قیمت ساخت فروشگاه اینترنتی
  • اپلود تصاویر
  • add link
  • دانلود اهنگ جدید
  • پایگاه چرخک
  • اپلود عکس
  • بک لینک قوی
  • خبرگذاری کارون
  • عنوان وب سایت شما
  • سلطان وب
  • ثبت اگهی ویژه
  • کیمیا رنک
  • پایگاه لینک هوشمند اینترنتی
  • افزایش رتبه گوگل و الکسا
  • خرید ادکلن اصل
  • باغ تالار
  • عطر
  • دارالترجمه رسمی
  • دکوراسیون داخلی
  • فروشگاه کامران استور ( به زودی )
  • تبادل لینک حرفه ای
  • مجلات و مقالات علمی
  • گن لاغری مردانه
  • تبادل لینک
  • گیره کوچک بینی
  • خرید کفش اسپورت
  • کانال تلگرام
  • خرید کفش اسپورت
  • گیره کوچک بینی
  • تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • دنیای مقالات ونرم افزارها
  • فروشگاه بزرگ کامپیوتر
  • فروشگاه انلاین برنامه ونرم افزارهای روز
  • فروشگاه انلاین دانلودفایل
  • ایستگاه اگهی یوتجارت وکاریابی
  • فروشگاه انلاین سایت یوتجارت
  • فروشگاه انلاین سایت یوتجارت
  • زیرمجموعه گیری برای بخش فروشندگان
  • زیرمجموعه گیری برابر استگاه اگهی
  • زیرمجموعه گیری برای ایستگاه بازاریابی
  • دانلود فایل
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 461
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 6,272
  • بازدید کلی : 64,329
  • کدهای اختصاصی

    > احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

    > تناسب اندام

    > سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام (تالیف شفیعی مازندرانی)همراه با پاسخ ن

    > نرم افزار ولید سازی بانک ایمیل (valid)

    > پایان نامه رابطه ی کمال گرایی امید به زندگی و بهداشت روانی بر رضایت زن

    > پک آموزش فارسي اعلام حريق و دزدگیر و سيستمهاي مدار بسته و غیره

    > بانك ايميل 13200 تايي مخصوص بازاريابان

    > عوامل موفقیت تحصیلی

    > نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه

    > بانک اطلاعات فروشندگان کاغذ و کارتن

    > احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

    > تناسب اندام

    > سوالات تستی کتاب وصیت نامه امام (تالیف شفیعی مازندرانی)همراه با پاسخ ن

    > عوامل موفقیت تحصیلی

    > پایان نامه رابطه ی کمال گرایی امید به زندگی و بهداشت روانی بر رضایت زن

    > نرم افزار ولید سازی بانک ایمیل (valid)

    > آموزش کاردستی ساخت مجسمه وعروسک ومیوه های خمیری

    > نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه

    > بانك ايميل 13200 تايي مخصوص بازاريابان

    > پروژه ماشین آلات (کارشناسی ارشد مدیریت ساخت دانشگاه امیر کبیر)